וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק למען החיות: האפליקציה מצטרפת לקואליציה נגד סחר מקוון בחיות הבר

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 12:51

הקואליציה שהוקמה ב-2018, מאגדת את הפלטפורמות ברחבי העולם במטרה להפחית את הסחר המקוון בחיות הבר. עכשיו מצטרפת אליה גם האפליקציה הפופולרית. עד כה הוסרו 4 מיליון תכנים אסורים המקדמים ציד וסחר בלתי חוקיים

חיזוק משמעותי לאיגוד החברות נגד סחר מקוון בחיות בר. הקואליציה, שהוקמה על ידי הקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF), טראפיק (Traffic), ארגון הפועל לניטור רשתות המסחר בחיות בר והקרן הבינלאומית לרווחת בעלי חיים (IFAW), מחברת בין הפלטפורמות הגדולות, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, למען מטרה נעלה: הפחתה ומניעה של סחר מקוון ובלתי חוקי בחיות הבר.

קוף שימפנזה ישן. ShutterStock
שימפנזה בתנומה. טיקטוק מצטרפת למאבק בסחר בחיות הבר/ShutterStock

תוכן בלתי חוקי יוסר מטיקטוק

מנציגי טיקטוק נמסר: "כללי הקהילה שלנו מבהירים, כי תוכן המתאר או מקדם ציד או סחר בלתי חוקי של חיות בר אינו חוקי בפלטפורמה ויוסר מיד כשיזוהה. מאז נובמבר האחרון, צוותי טיקטוק הסירו 85.3% מתוכן כזה, עוד לפני שמישהו בפלטפורמה ראה אותו.

מדיניות הפרסום בטיקטוק אוסרת גם פרסום מוצרים שמקורם בבעלי חיים מוגנים או על מכירת בעלי החיים עצמם. העבודה עם הקואליציה תאפשר שיתוף של שיטות עבודה מומלצות בתעשייה, תתמוך במעקב אחר ההתפתחויות במאבק ותאפשר משוב כנה המסייע לטיקטוק להמשיך ולהשתפר".

אריה מתנפל על נמר. kruger sightings, צילום מסך
למעלה מארבעה מיליון תכנים שמזוהים עם סחר בחיות בר הוסרו מהרשת/צילום מסך, kruger sightings

גיאוואנה גרין, מנהלת תכנית בכירה, TRAFFIC ב- WWF: "היקף הסחר בחיות הבר ברשת הוא מאתגר מאוד לכימות בהתחשב באופיו הבלתי חוקי, אך אנו יודעים שפלטפורמות מקוונות כמו טיקטוק הן חיוניות לפתרון.

מאז תחילת הקואליציה לסיום הסחר המקוון בחיות הבר, 39 החברות המשתתפות חסמו או הסירו 4 מיליון תכנים אסורים מסוג זה. אנו מצפים בקוצר רוח לעבוד לצד טיקטוק ולעזור לגייס את מיליוני המשתמשים שלה כדי למנוע באופן יצירתי את הצמיחה של הסחר הבלתי חוקי בפלטפורמה"

לוק אדנוט, ראש תחום מדיניות פעילות לא חוקית וסחורה מפוקחת בטיקטוק העולמית: "אנו שמחים להצטרף היום לקואליציה לסיום הסחר המקוון בחיות הבר. טיקטוק היא פלטפורמה לביטוי יצירתי ותוכן המקדם סחר בחיות בר אסור בהחלט. אנו מצפים לשתף פעולה עם הקואליציה וחבריה בזמן שאנו עובדים יחד לשיתוף מידע ושיטות עבודה מומלצות כדי לסייע בהגנה על מינים שנמצאים בסכנת הכחדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully