וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטקוין בוויזה: ההודעה שהביאה לעליה נוספת בערך המטבע

דניאל לאון מייסד ושותף בחברת צלזיוס

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 21:35

הביטקוין שוב שובר שיאים: בעקבות הודעתה של חברת הסליקה, לפני שלושה ימים על כוונתה לקבל תשלומים בביטקוין, עלה ערך המטבע הווירטואלי ב-4% ונסחר אתמול ב-57.6 אלף דולר. מה אומרים המומחים? אופטימיים, אך גם מזהירים משקיעים חדשים ובלתי מנוסים

הסיבה לעלייה הביטקווין נעוצה בכך שענקית חברת כרטיסי אשראי, ויזה, החליטה לקבל את המטבע הדיגיטלי ומצטרפת לחברות סליקה מרכזיות שהפכו את המטבעות הדיגיטליים המרכזיים לסחירים. כך היה גם עם פיי פאל ומאסטרקארד כל אחת והחלטתה.

הרוח הגבית בכלכלה עוזרת לביטקוין וגם למטבעות אחרים. כניסה עקבית של גורמים מוסדיים נוספים בארה"ב ובמדינות נוספות מגדילה את הביטחון במטבע ומזרימה כסף שמעלה את מחירו. החברות מאפשרות לאנשים חדשים ולהגדלת הביקוש ללקוחות רבים בבנקים ובחברות האשראי לרכוש את המטבע.

דניאל לאון, שותף מייסד של חברת הלוואות הקריפטו "צלזיוס". יח"צ,
דניאל לאון, שותף מייסד של חברת הלוואות הקריפטו "צלזיוס"/יח"צ

בקרוב: רגולציה

אנחנו אופטימיים, אך צריך גם לנקוט משנה זהירות. משקיעים חדשים צריכים להבין שיש פה לא מעט סיכון ואתגרים בעיקר רגולטורים אך גם טכנולוגים, שכן ככל שהמטבעות הללו נהפכות ליותר ויותר מיינסטרים, הרגולטור יהיה חייב לפעול, ואז השאלה איך הוא יפעל. ואיך זה ישפיע על השוק


דניאל לאון, מייסד ושותף בחברת הלוואות הקריפטו, צלזיוס ‌(Celsius network), המנהלת מטבעות דיגיטליים בשווי של 50 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully