וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין ג'ונסון מברך את משפחת רודרמן ושיתוף הפעולה של חברת השבבים עם בצלאל. הלאונג'

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 9:28

קרן משפחת רודרמן מסכמת 18 שנות פעילות בתחום שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה. אפילו דווין ג'ונסון מברך. חברת השבבים VALENS בשיתוף פעולה עם "בצלאל". גם הלאונג' עושה טוב בפסח

האתגר הבא של רודרמן: קרן משפחת רודרמן מסכמת 18 שנות פעילות בתחום שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה. הקרן, בראשות הנשיא ג'יי רודרמן, והמנכ"לית שירה רודרמן, הודיעה כי בימים אלה היא פועלת לאיתור האתגר החברתי הבא, שבכוונתה להשקיע בו בשנים הקרובות בישראל ובארצות-הברית, לצד המשך פעילותה בתחום חיזוק יחסי ישראל-יהדות צפון אמריקה.

בסרטון חדש שפרסמה לציון המהלך חשפה הקרן שלאורך 18 שנות פעילותה בתחום, היא השקיעה 80 מיליון דולר במגוון פרוייקטים ותוכניות לקידום שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות בישראל ובארצות-הברית. בין המהלכים הבולטים שהובילה: שילוב שחקנים עם מוגבלויות בהפקות טלוויזיה בישראל; גיוס כוכבי קולנוע, חברות הפקה, ובמאים מובילים שהתחייבו לשלב שחקנים עם מוגבלויות בתעשיית הבידור בהוליווד.

לרגל האירוע, כמה מהדמויות הבולטות שליוו את הקרן לאורך השנים, ביניהן השחקן דווין ג'ונסון (דה רוק), השחקנית אוקטביה ספנסר, וצמד הבמאים האמריקאי האחים פיטר ובוב פראלי, בירכו בסרטון את הקרן על פועלה למען אנשים עם מוגבלויות ועל תרומתה לשיפור מעמדם בחברה.

דווין ג'ונסון. GettyImages
דווין ג'ונסון, השתתף בסרטו הברכה לקרן משפחת רודרמן/GettyImages
ג'יי רודרמן ושירה רודרמן. נועם גלאי,
ג'יי רודרמן ושירה רודרמן. מחפשים את האתגר הבא/נועם גלאי

שבבים של אמנות ישראלית

VALENS, חברת השבבים הישראלית, נותנת במה לאמנים צעירים וחוברת לאקדמיית בצלאל, לפרוייקט עיצוב ייחודי. הפרוייקט נועד לתת במה לאמנים ישראלים צעירים ומוכשרים, בתקופת משבר הקורונה, ובמסגרתו סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, הוזמנו להגיש הצעות לקונספט עיצובי הנותן פרשנות יצירתית לטכנולוגיה של 'ולנס' ולערכי החברה.

הנבחרים - האמנים ג'וליה שרר ואורי תירוש, זכו לאייר את קירות משרדי החברה, וקיבלו ממנכ"ל החברה גדעון בן-צבי מענק יצירה על סך 20,000 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
במרכז, מנכ"ל ואלנס גדעון בן צבי, עם הסטודנטים אורי תירוש וג'וליה שרר. גיל נאור,
מנכ"ל VALENS גדעון בן-צבי (במרכז) עם האמנים הזוכים אורי תירוש וג'וליה שרר/גיל נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully