וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיהום סביבתי? תחלקו את זה: Shareitt אפליקציה להחלפה וליד-שנייה

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 16:18

נתקעתם עם חפצים ובגדים מיותרים אחרי פסח? אתם לא לבד: תרבות השפע והייצור העודף, הם מהגורמים הראשוני לזיהום סביבתי. הכירו את אפליקציית Shareitt, המעודדת החלפת מוצרים שכבר לא בשימוש, בתמורה לפריטים חיוניים

אחרי שסידרנו לקראת פסח, החלפנו את המלתחה לאביבית ולכולנו נערמו שקיות של פריטים למסירה, נותר רק להחליט מה לעשות איתם. לתרום לאוכלוסיות נזקקות יהיה תמיד נכון, אבל ייתכן ותוכלו למצוא בתמורה לפריט שכבר אינו שימושי אצלכם, פריט אחר - שיהיה לכם חיוני - באפליקצית Shareitt, שמאפשרת החלפת מוצרים.

סביר שיש לכם בגדים, אביזרים, כלי בית ואפילו מוצרי חשמל שאינם בשימוש אצלכם ואתם מחפשים למי למסור. בין הקטגוריות המובילות באפליקציה להחלפת הפריטים ניתן למצוא: פריטי אופנה, ספרים, צעצועים, כלי בישול ואפיה, אביזרי ספורט, מוצרי חשמל ועוד.

כלי אמייל בחנות הווינטג' של אלה בורמן. קרדיט: אלה בורמן, אתר רשמי
כלי מטבח, מהקטגוריות המובילות להחלפה באפליקציה/אתר רשמי, קרדיט: אלה בורמן

איך זה עובד?

עם ההרשמה לאפליקציה, מקבל כל משתמש 100 נקודות Shareitt איתן הוא יכול להתחיל את המסחר באפליקציה, להעלות מוצרים משלו, להחליף אותם תמורת נקודות ולרכוש באמצעותן מוצרים אחרים הנדרשים לו.

נכון להיום, מעל 32,000 משתמשים, שהחליפו קרוב ל100,000 מוצרים באפליקציה, ביניהם קורקינט, מדפסת, פלייסטיישן, עשרות אלפי פריטי לבוש והנעלה ונכון לעכשיו, זמינים להחלפה באפליקציה, 36,000 מוצרים במצב טוב ואף מוצרים חדשים.

קורקינט 250W. וואלה! שופס
קורקינט חשמלי, מהקטגוריות המובילות באפליקציה/וואלה! שופס

המשתמשים הכבדים

פנינה גולדברג מראש העין, מספרת כי הגיעה לאפליקציה במקרה כשנתקלה בפוסט בפייסבוק: "התמכרתי, גיליתי עולם מדהים שעזר לי להיפטר מכל מיני חפצים מיותרים שאין לי בהם שימוש, והם הועברו למישהו שבאמת זקוק ומשתמש בהם", פנינה מסרה מאות מוצרים וגם קיבלה המון מוצרים שימושיים במקומם, בעיקר לנכדיה, שעבורים היא כמו "סנטה קלאוס" - מגיעה בכל יום עם מתנות חדשות.

דנה אלפרט מחולון, נהנית מהאפליקציה מהפן הסביבתי והאקולוגי שלה: "בנושא הקיימות והמחזור, אני מרגישה שאני תורמת מאוד לסביבה באמצעות שימוש חוזר באותם הפריטים, במקום לרכוש מוצר חדש"
היא נהנית לדעת שדברים שהיא לא צריכה ולא משתמשת בהם יותר, מקבלים בתים חדשים בהם הפריטים נדרשים יותר.

עוזית קלאורה נעים מקריית גת, עברה הרבה גלגולים של מרקטים ברשת, עד שהגיעה ל-Shareitt. היא מהוותיקות בתחום ומספרת על שינוי שעברה בעצמה. היא מאוד אוהבת שופינג מכל הסוגים, גם לעצמה וגם לילדיה, ואחרי שהכירה את Shareitt,, לפני שהיא שקונה משהו חדש, היא בודקת קודם אם הוא מוצע באפליקציה.

אפליקציית shaeritt. אתר רשמי,
אפליקציית shaeritt/אתר רשמי

מזינים את הכלכלה המעגלית

מיקי מלול, מייסד ומנכ"ל Shareitt: "האפליקציה מהווה צעד משמעותי בדרך אל כלכלה ומסחר שיתופיים, עם מתן האפשרות לכל משפחה להתחדש במגוון פריטים מבלי לחשוש מהעלות הכספית שלהם. Shareitt מספקת לכל אחד ואחת את האפשרות להעביר הלאה מוצרים שאין בהם שימוש, לקבל עבורם נקודות Shareitt ולבקש תמורתם מוצרים שימושיים ורלוונטיים.

בדרך זו אנו מזינים את הכלכלה המעגלית - להעביר הלאה מה שלא בשימוש, למקום בו יעשה שימוש, ללא צורך בהוצאה כספית. בימים אלו אנו עולים בקמפיין מימון המונים בפלטפורמת Fundit מבית Headstart, ומאפשרים לכל המשתמשים באפליקציה ולמשקיעים חדשים להושיט יד ולקחת חלק מרכזי בכלכלה שיתופית שסוחפת את העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully