וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון על זה: מותג המזרנים האמריקאי Sealy, פותח שתי חנויות נוספות בישראל

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 8:42

עייפים אחרי החג? רשת המזרנים האמריקאית Sealy, הודיעה על פתיחת שתי חנויות חדשות בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל. יחד עם החנויות הקיימות, תמנה הרשת חמישה סניפים בפריסה ארצית

Sealy מותג המזרנים האמריקאי, חזר בשנה האחרונה לישראל והוא מציע מגון רחב של מערכות שינה, מזרנים איכותיים ופריטי שינה נלווים.

שתי החנויות החדשות יפתחו במתחם העיצוב רד-דיזיין בקרית אתא ובדיזיין סיטי במעלה אדומים ויצטרפו לשלוש החנויות הקיימות לרשת ברחובות, בעפולה ובבאר שבע. יחד עם החנויות החדשות, תמנה הרשת חמישה סניפים בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-5 מיליון שקלים.

הרשת מציגה חנויות בקונספט חוויית משתמש מהגבוהות בישראל: החנויות, של הרשת מתפרסות על שטח של 200-500 מ"ר, מעוצבות על ידי המומחה לחוויית משתמש ומעצב הפנים יובל סמואלוב, תחת הקונספט 'אמריקה', השם בקדמת הבמה את עוצמת המותג, החדשנות הטכנולוגית, הפטנטים ומגוון המוצרים הרחב.

המותג Sealy דורג לאחרונה ברשימת המותגים המהימנים והמוערכים ביותר באמריקה לשנת 2021 בקרב הצרכנים. תוצאות המחקר שנערך על ידי חברת ברנדספארק אינטרנשיונל פורסמו במגזין Newsweek והמותגים הנבחרים, ובהם סילי בקטגוריית המזרנים, זכו בפרסי
"BrandSpark Most Trusted Awards עבור מותגי מוצרי צריכה יומיומיים לשנת 2021".

ערן סידס, מנכ"ל רשת סילי. יח"צ,
ערן סידס, מנכ"ל רשת סילי בישראל/יח"צ

מתרחבים בהתאם לביקוש

לדברי ערן סידס מנכ"ל הרשת: "גם הצרכן הישראלי מביע את אמונו ב- Sealy, מותג המזרנים האמריקאי מס' 1 בעולם בתחומו. מאז פתיחתה של החנות הראשונה ברשת בתחילת השנה שעברה, שהייתה שנה קשה במיוחד למשק, בשל מגיפת הקורונה, אנחנו רואים עליה תמידית בביקוש למוצרי המותג השונים ובהתאם לכך מרחיבים את פריסת החנויות שלנו, כך שכל צרכן ישראלי יוכל ליהנות ממוצרינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully