וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הלוהט של תעשיית הביוטי: טיפולים לצוואר. וכמה זה עולה?

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 1:10

עם פתיחת עונת הקיץ והחזרה לשגרה נרשמת עלייה בביקוש לטיפולי הצוואר. אילו טיפולים מוצעים לאזור הזה, כיצד הם מתבצעים וכמה זה יעלה לכם? כל התשובות בפנים

טיפול ריאקשן לצוואר. יחצ,
טיפול ריאקשן לצוואר/יחצ

הביקוש לטיפולי הצוואר צובר תאוצה בחודש האחרון. מרפאות מדווחות על עליה של 20 עד 30 אחוז בביקוש לטיפולי צוואר אסתטיים. הסיבה לכך היא ככל הנראה המעבר בין עונות הקור לעונות החמות יותר בשנה. חולצות הגולף, הצעיפים והמעילים יישארו בצד, בעוד חולצות פתוחות וגופיות יתפסו את כס הכבוד לעונה הבאה. כל זה לצד היציאה מהבית לאחר שנה לא יציבה וחזרת המרפאות לפעילות מלאה.

האתגר העיקרי כשמדובר בצוואר, הוא בכך שהצוואר נוטה לצנוח מהר יותר מכל חלקי הפנים. בין היתר, זה קשור בהיעדר שגרת טיפוח ומודעות לחשיבותה, אך הדבר מושפע גם מעצמתו של כוח המשיכה המשפיע על הצוואר יותר מעל חלקים אחרים בגוף, לצד תנועתיות גוברת של שריר הצוואר לפעולות תכופות כגון מבט לסלולרי.

אילו טיפולים מציע תחום האסתטיקה להתמודד עם מראה צוואר רפוי וכמה זה יעלה לכם?

טיפול נקטייט לצוואר. יחצ,
טיפול נקטייט - לפני ואחרי/יחצ

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית ומדריך בינלאומי להמסת שומן בגלי רדיו, מסביר כי חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה, גברים ונשים, סובלים ממראה צוואר רפוי / סנטר כפול - גם אנשים צעירים סובלים מסנטר כפול, בניגוד להנחה הרווחת. "התופעה נפוצה ומחמירה עם הגיל, כתוצאה מהירידה באלסטיות של העור שינויים במשקל, ושינויים הורמונאליים הגורמים לשינוי בפיזור השומן. אחד הגורמים המשפיעים ביותר, היא הגנטיקה ומבנה הפנים. הצוואר וקו הלסת הם האזורים המועדים לפורענות שם עלול להופיע מצבור שומן ועור מדולדל" (סנטר כפול), מסביר ד"ר רונן גלזינגר. השאלה המתבקשת - כיצד הצוואר ייראה ארוך ומתוח, חלק וסקסי וכמה שיותר צעיר? טיפולים קלאסיים לצד טיפולים חדשניים הם הפתרון האידיאלי לטיפול בצוואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Necktite - המסת שומן ומיצוק העור בגלי רדיו

מכשיר חדשני המיועד להמסת שומן ומיצוק העור באזור הצוואר קו הלסת והסנטר באמצעות גלי רדיו RF. זהו ניתוח זעיר-פולשני, במהלכו מתבצעות 3 פעולות בו זמנית: המסת שומן, שאיבתו ומיצוק העור בעדינות, בפעולת גלי רדיו אחת. מתבצע בהרדמה מקומית וטשטוש. מתאים למקרים בהם אין עודפי עור גדולים מדי, או מסת שומן מאסיבית.

גלי הרדיו יוצרים בתוך רקמת השומן חום אשר גורם להרס דופן תא השומן ולשפיכת תוכן התאים (חומצות שומן וכולסטרול). במצב זה שאיבת השומן המומס קלה יותר ופחות טראומתית, ולכן ההחלמה תהיה פשוטה יותר, עם פחות כאבים ופחות שטפי דם, המאפשר למעשה חזרה מהירה לאורח חיים רגיל!! החום הנוצר ומסייע גם לשיפור מוצקות העור. החום פוגע בסיבי הקולגן והפגיעה הזו גורמת לכיווץ העור. תוצאות הפעולה מתחילות להראות כשבועיים שלושה לאחר הפעולה ונמשכות עד למספר חודשים. במידה ויש עודף עור רב יותר ניתן לשלב באותו ניתוח גם טיפול בפרקטורה, טכניקה של כיווץ העור שגם היא נעזרת בגלי רדיו אל לעומת ה-Neck tite, היא מטפלת בקולגן שנמצא בתוך העור ומשפרת משמעותית את מרקם העור.

ריאקשן. ויורה,
המכשיר שבו מבוצע טיפול הריאקשן/ויורה

השיטה הקלאסית - ניתוח למתיחת עור הצוואר

ניתוח מתיחת הצוואר הינו פתרון נוסף להשגת צוואר חלק ללא עודפי עור או עודפי שומן. "ניתוח זה מתאים בעיקר במקרים בהם הצוואר רפוי מדי ועם עודפי עור משמעותיים וכשהטיפולים האחרים לא יביאו לתוצאות רצויות", אומר ד"ר גלזינגר. יש לציין כי ניתוח מתיחת עור הצוואר לכשעצמו אמנם נחשב לפתרון לשנים רבות, אך יש לקחת בחשבון את התנהגות העור של כל מטופל וגורמים נוספים כמו עישון, חשיפה לשמש, ירידה משמעותית במשקל ועוד, כלומר, אפשרי שלאחר מספר שנים העור יראה שוב רפוי ולא מתוח כפי שהיה מיד לאחר הניתוח.

טיפול מיצוק - reaction

טיפול מבוסס על גלי רדיו בשילוב וואקום, ומיועד למיצוק קל של עור הפנים והצוואר, תוך שמירה על מראה טבעי. המכשיר החדשני פועל למיצוק העור באופן בלתי פולשני, משלב גלי רדיו וואקום, ומהווה גם טיפול משלים לאחר המסת שומן או ניתוח צוואר, לצורך הידוק העור. ייחודיות המכשיר היא פטנט המעביר גלי הרדיו בכדי לגרות את סיבי הקולגן והאלסטין הקיימים וכן לעורר את הפיברובלסטים לייצור מוגבר של קולגן . פעולה זו משפרת את מראה העור למראה מוצק ואלסטי יותר. השילוב של גלי הרדיו עם הוואקום גורם לשלושה תהליכים שונים: חימום הרקמות העמוקות, מתיחה ועיסוי מכני של הרקמות. הטיפול במכשור זה גורם להתעוררות הפיברובלסטים ולייצור מוגבר של קולגן. פעולה זו מעניקה לעור מראה מוצק ואלסטי יותר. הטיפול באמצעות reaction מצריך סדרת טיפולים, אשר תכלול כ-8-10 טיפולים בהתאם למצב העור ההתחלתי. כמו כן, נדרש טיפול תחזוקה אחד כל כ-6 חודשים.

ד"ר רונן גלזינגר. יחצ,
ד"ר רונן גלזינגר/יחצ

טיפול במרקם עור הצוואר: טיקסל

טיפול שמשפר את מראה ומרקם העור. מדובר בטיפול שמתבסס על חום היוצר פגיעה בעור ומאפשר החדרת חומרים אל מתחת לעור המשפרים את מרקם ומראה העור. מבוסס על תהליך היוצר פגיעה מבוקרת בעור, של נקבים זעירים המתרפאים במהירות - תחילה נוצר גלד המחדש את שכבת האפידרמיס שמתחתיו, ואז נוצר קולגן חדש בשכבת הדרמיס בתהליך ממושך. התוצאה - עור צעיר יותר, מתוח, זוהר ורענן. תהליך הריפוי של הפגיעה גורם למתיחה נוספת של העור. טיפול זה מתאים למטופלים בשלבים הראשונים של תהליך ההזדקנות ורפיון העור.

  • עוד באותו נושא:
  • צוואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully