וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג חזק: בריל השלימה את רכישת SBN המחזיקה בנאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 8:59

השנה הטובה של קבוצת בריל נמשכת עם רכישת כל מניות חברת הבת, המחזיקה במותגים נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום, בתמורה ל- 13.8 מיליון שקלים. לאס.בי.אן 58 סניפים ברחבי הארץ ו-3 אתרי סחר. המהלך, לאחר פרסום הדוח שמצביע על מעבר מהפסדים לרווחיות

קבוצת בריל הודיעה אתמול על השלמת הרכישה של חברת הבת, אס.בי.אן הלבשה, המחזיקה במותגים: נאוטיקה - המונה 21 סניפים ברחבי הארץ, טימברלנד עם 17 סניפים ואמפוריום, עם 20 סניפים.
בסה"כ מפעילה חברת אס.בי.אן, 58 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומפעילה וכן 3 אתרי סחר.
.
קבוצת בריל, העוסקת בעיצוב, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה, פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לשנת 2020 והציגה התייעלות בניהול המלאי על אף משבר הקורונה והסגרים, וכן הישג מרשים במהלך רבעון 4, במהלכו עברה החברה לרווח תפעולי של 11.4 מיליון שקלים לעומת הפסד תפעולי של 2.8 מיליון שקלים, בתקופה מקבילה אשתקד וכן, הציגה רווח נקי לאחר מס של 5.6 מיליון שקלים לעומת הפסד של 7.1 מיליון שקלים בתקופה מקבילה אשתקד.

שחר תורגמן, יו"ר קבוצת בריל. אסף לב,
שחר תורגמן, יו"ר קבוצת בריל/אסף לב

לדברי יו"ר דירקטוריון החברה שחר תורג'מן: "השלמת תהליך הרכישה של חברת הבת, מ-50% לכדי 100% מידי חברת סקאל ספורט, הינה תוצאה טבעית של פעולות ומהלכים, שהחלו כבר בשנים קודמות בניהול חברת הבת. חברת אס.בי.אן הלבשה, מציגה לאורך השנים יכולות צמיחה וביצועים מהטובים בענף".

את שנת 2020, סיימה החברה עם מחזור מכירות של 141 מיליון שקלים, ורווח נקי של 4.3 מיליון שקלים. לדברי תורג'מן: "לחברה פוטנציאל צמיחה, שבעקבות משבר הקורונה, טרם בא ליידי ביטוי. החברה בוחנת אפשרות לשילוב מותגים נוספים התואמים לתמהיל הקיים ברשת ופתיחתן של חנויות נוספות".

השלמת הרכישה טעונה אישור של רשות התחרות. את החברה ייצג בתהליך הרכישה עו"ד עמית בריגר ממשרד AYR עמר, רייטר, ז'אן, שוכטוביץ ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully