וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייז, ווטסאפ ומי עוד? האפליקציות המובילות בגוגל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 11:40

יש אפליקציות שהפכו לחלק מהיום יום שלנו ויש אחרות, מפתיעות, שהישראלים מאמצים בחום. למשל - גמילה מחיתולים, ליפ-סינק ואפליקצייה להפגת המתח והלחץ. הנה כמה מהיישומונים המובילים בישראל, בחינם ובתשלום

יש אפליקציות שהפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו: נסו לחשוב מתי נסעתם לאחרונה למקום חדש בלי להיעזר בווייז או מתי שלחתם למישהו ס.מ.ס במקום ווטסאפ? במהלך הסגרים למדנו כולנו להכיר את וולט ותן-ביס וגם רשתות חברתיות כמו אינסטגרם וטיקטוק עדיין מככבות בראש רשימות ההורדות בחנות "גוגל פליי", אבל בין השמות המוכרים, מסתתרים גם כמה מפתיעים יותר, למשל לוח מחוונים משוכלל לרכב, מילון עברי רוסי ועוד.

לוגו אפליקציית אנטי סטרס. ללא קרדיט, צילום מסך
אפליקציית ANTI STRESS - מסתבר שכולנו צריכים להירגע מהחג/צילום מסך, ללא קרדיט

ליפ-סינק אחרי הקריוקי במימונה

העובדה שאפליקציית קניות האופנה SHEIN מככבת בעשירייה הראשונה אינה מפתיעה, כך גם העובדה שאפליקציה כמו עלי אקספרס שבה לאחד המקומות הראשונים ברשימת האפליקציות החינמיות.

מה כן מעניין למצוא שם? אפליקציית WOMBO לליפ-סינק או את ANTI STRESS עם משחקים שמבטיחים לסייע בהירגעות ובהפגת מתחים. עוד חזרו לרשימת היישומונים החינמיים הפופולריים ביותר: אפליקציית המוזיקה SPOTIFY וכן QR לסריקת ברקודים.

אפקט של אחרי-פסח בשילוב עם עונת הרחצה המתקרבת, אפשר ללמוד מחזרתן של אפליקציות חינמיות בתחום הכושר והספורט שמבטיחות לסייע לנו להסיר לפחות חלק מהקילוגרמים העודפים שהוספנו במהלכו.

לוגו אפליקציית האסלה הקסומה. ללא קרדיט, צילום מסך
אחת הפופלריות בתשלום: אפליקציית "האסלה הקסומה"/צילום מסך, ללא קרדיט

הכי פופולריים בתשלום

כאשר בודקים את רשימת האפליקציות הנמכרות ביותר בישראל, מגלים כמה הפתעות. אפליקציית FLOWERS AI שהיא למעשה מעין מגדיר תמחים דיגיטלי: צלם את הפרח הנאה שזה עתה נתקלת בו - וקבל זיהוי שלו, אפליקצייה שאולי מבטאת את חזרתם של הישראלים לטיולים בשבילי ישראל.

מפתיע לא פחות הוא למשל היישומון לגמילה מחיתולים של ד"ר ברוך קושניר: "האסלה הקסומה", בעלות של 39.90 שקל, אפליקצייה פופולרית שאולי תצבור אפילו עוד תנופה עם ההתחממות האביבית - זמן טוב לגמילה של פעוטות מחיתולים.

מה עוד מככב ברשימת רבי המכר?

IRIS MOBILO - מילון עברי-רוסי (ולהפך) בעלות של 29.90 שקל, TASKER שמסנכרנת משימות ומטלות שונות עם האפליקציות האחרות בנייד שעלותה 11.90. עוד נמצא ברשימה את WIFI ANALIZER שתנתח ותטייב שירות של רשתות בעלות של 10 שקל, TORQUE PRO שמתפקדת למעשה כלוח מחוונים משוכלל שמציג נתונים בזמן אמת על הרכב וביצועי המנוע, בעלות 17.60 שקל.

חובבי בגאדג'טים יעלזו עם PHONE LAUNCHER APPS שיתוף של אפליקציות מהנייד לשעון סמסונג בעלות של 3.80 שקל ויש גם אפליקציית משחק לילדים בשם TOKALIFE NEIGHBORHOOD בעלות 13.90 שקל וכמובן - TELO BIKE בעלות של 5.30 שקל, לניווט מיטבי עם אופניים ברחבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully