וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם את מתמודדת עם נשירת שיער, המוצר הזה בשבילך (ניסינו גם)

בשיתוף מייבן

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 14:24

צעירה שיתפה תמונה מדהימה של השיער "לפני ואחרי" - ופרטה את מוצר הפלא שלה כדי שכל העולם ידע איך בדיוק היא עשתה את זה. אז איך באמת עושים את זה? אם גם את סובלת משיער דליל או נשירה - תתפסי כיסא, אולי מצאנו פתרונות בשבילך

RICHER - מייבן. יח"צ,
RICHER - מייבן/יח"צ

"איבדתי את האמונה שאצליח לפתור את הנשירה"

הרבה פעמים כשאנחנו רואות משהו מוצלח - אנחנו רוצות לדעת את "הסוד": איך הצליחה לך הדיאטה? איך עור הפנים שלך נראה טוב כל כך? מה בדיוק את אוכלת, מה בדיוק את שמה על הפנים? צעירה אנונימית אחת עשתה בדיוק את זה, כששיתפה את הציבור בתוצאות מדהימות של תהליך שיקום השיער הדליל שעברה - ואז הסבירה מה המוצר שהכניסה לתפריט הטיפוח היומי שלה בפרטי פרטים, כדי שכולנו נוכל גם.

RICHER - מייבן. יח"צ,
RICHER - מייבן/יח"צ

בפוסט שהעלתה לרשת החברתית ושהפך מיד לוויראלי. התמונות של הצעירה משכו תשומת לב של נשים רבות מכל רחבי הארץ, ולא סתם: בתמונות נראה בבירור ההבדל הגדול בין הלפני ובין האחרי, כאשר בתמונה אחת השיער של הצעירה דליל מאוד ובשניה - שופע ומלא לגמרי.

"צילמתי את התמונות בהבדל של בערך ארבע חודשים ביניהן", כתבה הבחורה, היא הוסיפה וסיפרה שעד שניסתה את המוצר החדש היא לא הצליחה ממש למצוא מזור לשיער הדליל.

"כדי לראות תוצאות חייבים ליטול את הויטמינים בכל ערב לפחות למשך 3 חודשים"

"זו תוצאה יפה בהחלט ולא ראיתי הרבה כאלה", מחווה את דעתה המקצועית על התמונות של אשת מקצוע בכירה, ביולוגית ומפתחת תכשירים לטיפול מקצועי בשיער, "השיפור המשמעותי קרה גם בגלל שהיא התחילה להשתמש בויטמינים ומינרלים אשר הוכחו במחקרים רבים בעולם הפועלים מבפנים לטפל בסיב השערה וגם בגלל החומרים הנכונים שיש בפומרולה". היא מסבירה.

"הסיבות לשיער דליל ולנשירת שיער אצל נשים הן לרוב חוסר תזונתי - למשל חוסר בברזל, באבץ, בוויטמין B או בחלבון. בנוסף, איסוף שיער רטוב בחוזקה אחורנית או ייבוש המלווה במתיחה חזקה שלו עלולים לגרום לדילולו".

בלעדי לקוראות שלנו: לחצי כאן ותהני ממשלוח חינם ומהיר >>

RICHER - מייבן. יח"צ,
RICHER - מייבן/יח"צ

השורה התחתונה

למוצר קוראים RICHER השייך למותג MAYVEN, והוא הושק בישראל בשנה האחרונה ומעורר הדים ברשת בזמן האחרון, הרבה בזכות התגובות והביקורות החיוביות מנשים שהתנסו במוצר, גלית מראשון כתבה: "מוצר מעולה! הנשירה נעצרה והשיער מלא חיות!".

אורנית מיבנה מוסיפה: "לאחר הלידה סבלתי מנשירה מטורפת, מאז שאני לוקחת את המוצר השיער התמלא ומרגיש נפלא. מוצר מעולה!".

אגב, אם אתן בכל זאת מחפשות לחסוך ולא מעט - בטח תשמחו לשמוע שבאתר החברה יש מגוון מארזים במחירים משתלמים יותר. כשרות: כשר בהשגחת הרבנות

איפה משיגים: באתר הרשמי של חברת MAYVEN - לחצי כאן>>

בשיתוף מייבן
  • עוד באותו נושא:
  • שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully