וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לקיץ: לי קופר משיקה את הקולקציה החדשה

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 14:53

מותג האופנה לי קופר פותח את הקיץ ומאפשר לכל אישה למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לה, זאת בנוסף למגוון רחב של פריטים משלימים ליום יום, שבכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה שיקי, ייחודי ומושקע

קולקציית לי קופר. עופר חג'ייב,
מוכנים לקיץ בלי קופר/עופר חג'ייב

מותג האופנה לי קופר פותח את הקיץ ומאפשר לכל אישה למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לה, זאת בנוסף למגוון רחב של פריטים משלימים ליום יום, שבכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה שיקי, ייחודי ומושקע.

בגזרת הג'ינסים - מציע המותג סקאלה של כחולים מבהיר ועד לכהה הקלאסי וסקאלה של אפורים מבהיר, פחם ועד שחור מלא. כל דגם מקבל טיפול שלא דומה לשני, סיומות גזורות, פרומות, א סימטריות וקרעים במיקומים שונים. לצד הגזרות המחמיאות ניתן למצוא העונה ג'ינסים לנשים בדגמים כמו: לולה- גזרה גבוהה, פרל - גזרת מותן אמצע וסופר רייב - גזרה עם מותן נמוכה, וכמובן גזרת המונה, שהיא עם מפשעה ארוכה יותר ורגל צרה להשגת מראה ה"טום בוי", מושלם עם סניקרס ביום ובערב בשילוב נעלי עקב. הטרנד העולמי הינו חזרה לג'ינסים שהם 100% כותנה, עם רגל רחבה ויותר משוחררים. גם בלי קופר ניתן למצוא ג'ינסים 100% כותנה עם קרעים גדולים ורגל ישרה. כמו כן המותג מציע חצאיות ג'ינס מ - 100 אחוז כותנה.

בקבוצת השורטים - בקיץ הנוכחי השורטים בעלי נוכחות גדולה בקולקציית לי-קופר, ונעשה שימוש בכביסות מבד 100% כותנה, סיומות הפרומות, שקית כיס מבצבצת ולוק בניחוח נוסטלגי של פעם עם סוויץ' עדכני ובגזרות משוחררות. כמו כן המותג מציע קבוצה של שורטים בגזרה גבוהה, שנותנות לוק קצת יותר מתוחכם ועדכני בכל גזרת השורטים

טופים - להשלמת טוטאל לוק מגוון רחב של טישרטים מדליקים עם דפוסי זהב וכסף, גופיות עם אלמנט מתכתי וקבוצה של טי שירט אסיד שטופות. העונה בדי הריב מככבים בקולקציה עם גופיית ספגטי, גולף ללא שרוולים ועוד.

טווח מידות:

  • גינסים: 22-34
  • חצאיות, טופים וחולצות: XS-L
  • נעליים: 37-41

טווח מחירים

  • ג'ינסים- 199.9-299.9 שקל
  • שורטים ג'ינס- החל מ-169 שקל
  • חולצות-59.9-169.9 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • לי קופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully