וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי הקורונה - המימונה חוזרת לשיגרה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 17:33

וגם: מוריס קאהן פותח מפרשים, בד"ר פישר מקדמים אמנות עם ריח, טיב טעם מתרחבת ומביאים את תחליפי הבשר למסעדות

מימונה

רונן ושני טוב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רונן ושני טוב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

יזמית הנדל"ן מאיה פרץ ובעלה השף איתמר פרץ, בעל קייטרינג איתמר פרץ מטבח שף, ערכו זו השנה ה-14 ברציפות חגיגת מימונה לחברים כשעל ההפקה החבר והמפיק אלון חסון. בשנה שעברה האירוע לא נערך בשל מגבלות הקורונה אך השלושה ארזו מגשים עמוסי מתוקים והזמינו את החברים לבוא לקחת. האירוע אמש נערך בכפוף למגבלות הקורנה, בדיקת תו ירוק ומספר מצומצם של חוגגים. המוזמנים נהנו משווארמה, פלפל, סלטים וכמובן כל מתוקי החג.

אבי לוי, מאיה פרץ גולדהירש ואבי איהסאז. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אבי לוי, מאיה פרץ גולדהירש ואבי איהסאז/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחוגגים: אילנית ואבי לוי, מבעלי קבוצת דלק; לימור והראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; עזיתה ורוני אינסאז, מבעלי חברת "סקופ"; רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית; ורד ורוני שוורץ, מבעלי עמינח; שני ורונן טוב, משנה למנכ"ל ויו"ר חברת הגמל והפנסיה במיטב דש; גילי ואיתן אירני, מבעלי אלשרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בועז ואיילה מולדבסקי, לימור והראל ויזל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
בועז ואיילה מולדבסקי, לימור והראל ויזל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
ורד ורוני שוורץ, רינת ומוטי כוזהינוף. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ורד ורוני שוורץ, רינת ומוטי כוזהינוף/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
אלון חסון, מאיה ואיתמר פרץ. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אלון חסון, מאיה ואיתמר פרץ/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

קאהן חוגג

מוריס קאהן ודפנה ג'קסון. באדיבות המצולמים
מוריס קאהן ודפנה ג'קסון/באדיבות המצולמים

לכבוד יום הולדתו ה-91 החליט מוריס קאהן לפנק את עצמו ולחצות את האוקיינוס האטלנטי במפרשית. המסלול שנבחר היה מקייפ ורדה עד אנטיגה וסה"כ 4,500 ק"מ בסירה מפרשית ללא הפוגה. בדרך נתקל בסערות ובגלים גבוהים. זו הפעם הרביעית שקאהן עושה זאת, והקפטן אמר שזה שיא גינס.

מוריס קאהן תופס צבע. באדיבות המצולמים
מוריס קאהן תופס צבע/באדיבות המצולמים
seperator

תערוכה עם ערך וריח

יהודה רוט אלי פישר. יח"צ,
יהודה רוט ואלי פישר/יח"צ

תשלובת ד"ר פישר מציגים בתערוכת "יש ריח לאומנות" בחווה בחולון את הפסל "נימפה" שיצרו הפסלות ניצה גנוסר ואורית פוביצר שהשתמשו באריזות אולטרסול, וזו התערוכה המונומנטלית הראשונה בישראל שעושה חיבור אקטואלי בין ריח לעיצוב ואומנות. מעל 50 אמנים ישראלים ובינלאומיים מציגים בשטח החווה החקלאית עבודות עם זיקה ישירה או קונספטואלית לריח.

גנוסר ופוביצר יצרו מהאריזות דיאלוג מטאפורי ליצירותיו של אנדי וורהול-אמן שהשתמש באריזות של מוצרי צריכה.

מפעלי ד"ר פישר מעורבים בחיי התרבות והאמנות בישראל כ-40 שנה, בין היתר הקימו את אוסף יצירות השלום המיועד לחינוך בני נוער להידברות וסובלנות, והם משתתפים בפרויקטים של אמנות ואיכות הסביבה באמצעות שימוש חוזר באריזות תכשירי החברה.

סיגל בר-און, יו"ר משותף מפעלי ד"ר פישר אמרה כי מאחר ותכשירי ד"ר פישר מאופיינים בין היתר בריח ייחודי ואופייני להם, היה זה טבעי שפרופ' יהודה רוט, אמן ומנהל יחידת מחקר במחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי וולפסון פנה אליהם כשיזם את התערוכה במטרה לתחקר את הקשרים בין אמנות לריח עם האוצר דורון פולק.

seperator

חגיגה בטוב טעם

צביקה רוזנטל, חגי שלום ויוסי שלו. אסף לב,
צביקה רוזנטל, חגי שלום ויוסי שלו/אסף לב

חגי שלום, מנכ"ל ומבעלי קבוצת טיב טעם, השיק בקניון עזריאלי במודיעין, סניף קונספט עירוני IN THE CITY, המצטרף ל- 18 סניפים ברחבי הארץ. המוזמנים נהנו מקוקטייל, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט וברכות של שלום שאמר כי בעקבות הביקוש פתחו סניף נוסף בעיר מודיעין המצטרף לסניף הראשון הממוקם במתחם ישפרו סנטר, כדי להקל על קהל הלקוחות.

הוא סיפר כי בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ-2.5 מיליון שקל והוא יהיה פתוח גם בשבתות ובחגים. שלום הוסיף כי טיב טעם נמצאת בתנופה, ולאחרונה השיקו סניף ברחוב איינשטיין בתל-אביב, והרשת צפויה לפתוח במהלך השנה הקרובה 3 סניפים נוספים: בגבעתיים, פתח-תקוה והוד השרון.

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין הביע שמחה על השקת הסניף ואמר כי הפתיחה מייצגת את הרצון שלהם להמשיך לשדרג את מגוון העסקים ומתן השירותים לקהל, ומדגישה את היתרון היחסי שלהם כקניון מוביל באזור לטובת יצירת תמהיל נכון ואיכותי המשרת את צורכי הקהילה.

היו והתרגשו: גליה שלום, רעייתו של חגי; יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת; יריב ארדון, מנכ"ל חברת ישרקו; אברהם בלוסטוצקי, מנהל סניף מודיעין; אלכסיי סיפיצין, מנהל תפעול טיב-טעם סיטי.

seperator

הכל נשאר במשפחה

אנה זנקוביץ, גליה תורן חן, רוזט ויוסי ויצמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אנה זנקוביץ, גליה תורן חן, רוזט ויוסי ויצמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

רוזט ויצמן, מי שהקימה את "ג'רנטיק" - בית של מותגים לפני כ-40 שנה ובנה יוסי ויצמן המנהל את החברה, השיקו במסעדת "התרנגול הכחול" את בוא האביב והציגו על ארוחה של השף שאול בן אדרת את החידושים בתחום.

החברה נחשבת למובילה בתחומה בכל הקשור למוצרי איפור וטיפוח מקצועיים, והמותג הצרפתי ג'רנטיק מציע מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף כשקהל היעד הוא קהל מקצועי של רופאים, קוסמטיקאיות מובילות, מאפרות מקצועיות, מכוני יופי וקהל פרטי אשר יכול לרכוש את המוצרים בקליניקות ובאתרי האינטרנט.

גליה תורן-חן המלווה את החברה שנים רבות, הציגה את המותגים ביניהם: מאלו וילז- מותג איפור גרמני מקצועי, המציע מגוון רחב של מוצרי איפור וטיפוח; ג'נסן- מותג גרמני למוצרי טיפוח איכותיים לטיפול בעור הפנים; מזואסתטיק- מותג ספרדי המציע מגוון רחב של טיפולים באמצעות חומרים פעילים לטיפולים בפיגמנטציה, אקנה, חומצות הליארונית ועוד. לארונה נכנסה החברה לתחום הרפואי עם מותג מזואסתטיק המציע מגוון מוצרים בתחום הרפואה האסתטית. ויצמן ציינו כי הרחבת הפעילות לתחום זה היא מהלך טבעי של החברה במטרה להגדיל את סל המוצרים לקהל לקוחותיה.

seperator

אפשר בלי בשר

רונית דוידוביץ. יח"צ,
רונית דוידוביץ/יח"צ

הסטארט אפ הישראלי Wonders of Nature מבית "זוגלובק" בתחום תחליפי הבשר נכנס לראשונה לשיתופי פעולה עם מסעדות, לאחר השקה מוצלחת ברשתות השיווק ועם נתח שוק של 30% (סטורנקסט מרץ 2021). רונית דוידוביץ, מנכ"לית וונדרס אמרה כי כחלק מאסטרטגית החדרת המוצרים לשוק הישראלי ופיתוח קטגורית תחליפי הבשר, זו הדרך מבחינתם לפנות לחיך הישראלי, ולהנגיש חוויה קולינרית של תחליפי בשר עם מגוון רחב של מוצרים הכולל המבורגר, קבב, צ'וריסו ובשר טחון, שיכולים להשתלב במנות המוגשות במסעדה, המהלך לווה בשילוב עמותת ויג'ן פרנדלי.

מירב ברזילי מרשת משק ברזילי סיפרה כי מאז שהכניסו את דוכן הצ'וריסוס במעדניה, הלקוחות שמחו לאכול צ'וריסו טבעוני, להפחית את צריכת בעלי החיים ולקחת חלק בחוויית האוכל הטבעוני. לאחר פסח יהיה שת"פ עם רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס", הנחשבת לרשת השלישית בגודלה בעולם והצומחת ביותר. הבשר הטחון של וונדרס, בתיבול ייחודי ונקניקיות הצ'וריסו ישולבו כחלק מתפריט התוספות ברשת. מוטי ריכטר, מנכ"ל ובעלים אמר כי הם תמיד שמחים לשלב חוויה של חדשנות וקולינריה תוך הקשבה לצרכי קהל לקוחותיהם.

שוק הבשר העולמי מוערך בהיקף מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנה. לפי הערכת מומחים, בתוך פחות מעשור תחליפי הבשר יהוו 10% מכלל שוק הבשר בעולם, פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר, וקרקע לפריחת של מיזמים בתחום של ענקיות המזון, לצד סטרטאפים.

seperator

הכל ירוק

מגי אזרזר ונטע קרצו. שי פרנקו,
מגי אזרזר ונטע קרצו/שי פרנקו

השחקנית מגי אזרזר הצטלמה לקמפיין קיץ 2021 של מותג הטיפוח 'גרנייה', הכולל מוצרים טבעיים לטיפוח הפנים, הגוף וצבעי שיער, אזרזר אמרה שכיף לחזור לחיים וציינה שהיא נרגשת וגאה להיות חלק ממותג שחרט על דגלו יופי ירוק לכולם - green beauty for all המקדם את איכות הסביבה.

נטע קרצו-נייגר, מנהלת התקשורת של המותג סיפרה כי המותג קיבל לאחרונה אישור רשמי של הארגון העולמי CRUELTY FREE INTERNATIONAL - הארגון המוביל להפסקת ניסויים בבעלי חיים, נושא הקרוב במיוחד לליבה של אזרזר, והעניקה לה במתנה מוצרים וציינה כי כמותג המחויב לאג'נדה סביבתית, השיקו בגרנייה בקבוקים הניתנים למחזור, כי אין לנו טבע אחר והשינוי בהתנהגות כלפי הסביבה תלוי רק בנו. אזרזר לא הסתירה את התרגשותה מהחזרה לבימת התיאטרון שם היא משחקת תפקיד ראשי בהצגה "אפס ביחסי אנוש", ובמופע מיוחד - 40 שנה לבית ליסין.

seperator

תומכים וזוכרים

ערן הררי. יח"צ,
ערן הררי/יח"צ

חברת "טבע" משתתפת ותומכת השנה במצעד החיים הבינ"ל השנתי שיתקיים וירטואלית ויוקדש לקהילה הרפואית שנלחמת בקורונה תוך הצדעה למחויבות העמוקה והבלתי מתפשרת של אנשי המקצוע המסורים. מצעד החיים וטקס ההנצחה יתקיימו בהובלת המשלחת הישראלית ובראשה נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין, ניצולי שואה, ד"ר ערן הררי, סגן נשיא מחקר ופיתוח בחברת טבע הגלובלית, צוותי רפואה וקציני וחיילי צה"ל מחיל הרפואה ופיקוד העורף.

הררי שינאם בטקס המרכזי בערב יום השואה אמר כי זוהי סגירת מעגל מרגשת גם מנקודת מבטה של תעשיית התרופות הישראלית שהפכה מעם שהנאצים ועוזריהם פעלו באופן שיטתי להשמדתו וערכו בו ניסויים מפלצתיים, לעם המוביל ברפואה ובמדע אשר מפתח תרופות ומביא מזור לשיפור הבריאות וחיי המטופלים בכל העולם, מעם שרבים ניסו לגזור עליו מוות, השמד ושואה לעם העוסק בחיים. החינוך למדע והדבקות במציאת פתרונות רפואיים הנחוצים לכולנו הם הניצחון שלנו על מבקשי רעתנו בעבר ובהווה. המשתתפים בצעדה הווירטואלית מרחבי העולם צולמו באמצעות טכנולוגיית תלת-מימד חדשנית, כך שנראה שהם צועדים לאורך הצעדה המסורתית של מסלול החיים באושוויץ-בירקנאו.

  • עוד באותו נושא:
  • מימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully