וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרולינה למקה ברלין משיקה את קולקציית השמש

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 14:52

קרולינה למקה ברלין מציגה את קולקציית קיץ 2021 עם מסגרות מדויקות, נוטפות סטייל באיכות לא מתפשרת המתכתבות עם הטרנדים הכי בולטים של עולם האופנה

קרולינה למקה ברלין. יחצ,
מוכנים לקיץ שמשי. קרולינה למקה ברלין/יחצ

הקיץ הגיע וקרולינה למקה ברלין מציגה את קולקציית קיץ 2021 עם מסגרות מדויקות, נוטפות סטייל באיכות לא מתפשרת המתכתבות עם הטרנדים הכי בולטים של עולם האופנה. הנה כמה מהטרנדים המובילים ברשת.

  • Frame less is more - המינימליזם עושה את המקסימום כשמדובר במשקפיים ללא מסגרת. המראה הנקי והסיומת האוורירית עושים כבוד לעיניים. מבחר דגמים וסגנונות החל מהעגול הקלאסי ועד החתולי הסקסי, מבטיחים למצוא את הדגם שיחמיא לכל מבני הפנים, "ירים" את הלוק ברגע וישדרג אתכם ללא מאמץ, מה שטוב בשביל האחיות חדיד טוב גם לנו.
  • Forever Black - אם זה לא היה ברור עד היום, אז באנו להבהיר נקודה: משקפי שמש שחורים הם הבייסיק של כל מלתחה. ממש כמו טי שירט לבנה או ג'ינס משופשף, גם מסגרות אצטט שחורות ודרמטיות הן קלאסיקה שמתאימה לנצח. קווים חדים, נקיים ושייפים מפוסלים מקנים נראות על זמנית מדויקת. בקולקציית 2021 אפשר לבחור בשילובים קלאסיים כמו עדשות אפורות או להעז עם עדשות מדורגות בשני צבעים.
  • Tonal transparent - יש להם לוק קצת עתידני והצלילות שלהם משדרת שמש, מים וקרירות בהירה - משקפיים עם מסגרת אצטט שקופה בשילוב עדשות בצבעוניות זהה הם סטייטמנט אופנתי של ממש. ההתאמה המושלמת נותנת תחושה פרשית וקלילה. מתלבטים מה לבחור ? דגמי האוברסייז המוכרים נהנים מעידון מיוחד כשהם מוגשים בסגנון הזה, דגמים קלאסיים מקבלים ריענון מסקרן.. בשקופים אלגנטיים, בגווני פודרה ושמפניה יוקרתיים או חומים ניטרליים. הפאשנסטיות האמתיות שביננו ילכו על ורודים או כחולים מקפיצים.
  • Black on gold - בקולקציית 2021 לזהב המבריק והטרנדי מצטרף חיזוק מפתיע של שחור מתכתי. השילוב של שחור וזהב מייצר אלגנטיות חדשה ומרשימה. טכניקת הצביעה הכפולה והמיוחדת מבליטה נראות של אלמנטים וגימורים במסגרות המשקפיים, בתוספת עדשות בצבעוניות מעושנת מקבלים תכשיטים המורכבים על הפנים למראה מסתורי ויוקרתי.
  • Rectangle - המשקפיים המלבניים עושים קאמבק ענק ולא בכדי. מדובר בגזרה שמחמיאה לרוב סוגי הפנים, מגלה את עצמות הלחיים וזורמת היטב עם שלל סגנונות ספורטיביים ואלגנטיים כאחד בין אם בוחרים בדגם עם מסגרת אצטט מוגזמת, מתכת בשילוב גשרים כפולים או ללא מסגרת כלל. חובה בכל מגירת אקססוריז וזה הזמן להתחדש בטרנד הרותח.
  • Oval - היי סיקסטיז! עם המשקפיים האובליים - ברגע שמרכיבים אותם מקבלים מנה של מסע בזמן, סטייל משובח וניצוץ של זוהר הוליוודי. האמת היא שהצורה האובלית לא מסתיימת בסיקסטיז כלל, אם בוחרים בגרסה ממוסגרת במתכת דקיקה עם אלמנטים מטאלים, מקבלים ד"ש ונשיקה גם מימי הניינטיז העליזים.
  • Lenses Optimistic - איזו שנה עברה עלינו? על העולם? אין זמן טוב מהתקופה הנוכחית מאשר להצטרף לאלו שתמיד רואים את העולם דרך משקפיים ורודים. קצת אופטימיות זהירה לא תזיק. מזל שהעיצובים החדשים בקולקציית 2021 של קרולינה למקה מלאים עדשות בצבעוניות עשירה, מזל שזה טרנד לוהט, מזל שיש המון גוונים, פלטות של צהוב, ורוד, סגול וכחול, מזל שאפשר להרים את כל הטוב הזה אפילו עוד קצת בבחירת עדשות מדורגות בשניים וגם שלושה צבעים. שמחה גדולה.
  • Bling it on! - קולקציית תכשיטי המשקפיים המסקרנת של קרולינה עושה R-E-S-P-E-C-T לאביזר מספר 1 ומאבזרת אותו באקסטרא סטייל. עגילי משקפיים המתחברים למוטות המשקפיים ואפילו לפרונט המסגרת למראה עשיר וחדשני. טוויסט קטן ונוצץ, בטח שחייבים לעטות לפנים מסכה. התכשיטים ניתנים לענידה והסרה בקלילות - מה שהופך את כל הסיפור לבונוס אחד גדול. בנוסף מציעים בקרולינה קולקציית שרשראות משקפיים עשירה ומדויקת - מתכות, פנינים ואצטט להשלמת המראה הנכון של האביזר שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully