וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקופ משיקה את הטרנדים החדשים לקיץ

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:09

רשת נעלי SCOOP, משיקה סנונית ראשונה לנעלי אביב - קיץ 2021. הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת עשרות דגמים המתאימים לעונת המעבר וקיץ, בשלל השראות וסגנונות טרנדים, שתורגמו מבמות האופנה המובילות בעולם

74.90שח נעלי סקופ. עמירם בן ישי,
סניקרס של סקופ/עמירם בן ישי

רשת נעלי SCOOP, משיקה סנונית ראשונה לנעלי אביב - קיץ 2021. הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת עשרות דגמים המתאימים לעונת המעבר וקיץ, בשלל השראות וסגנונות טרנדים, שתורגמו מבמות האופנה המובילות בעולם.

הטרנדים המובילים שנראה כאן באביב קיץ 2021:

סניקרס סוליית טרקטור - מאז ומתמיד סוליית הטרקטור כיכבה, יש בה משהו קזואל שעושה את החיבור הנכון בכל ההופעה. גם אם זה עם חליפה אלגנטית. לרוב פגשנו אותה במגפיים חורפיות אלא שהפעם נפגוש אותה בסניקרס קיצי.
עקב ושטוח עם רצועת 'צמא' - טרנד שנשלט בקרב הרבה פאשנסטיות. הרצועה הפכה לאלמנט בולט שהופך את ההופעה ליותר מעניינת. היא תופסת את הרגל ומעדנת אותה בקשיוט צמא, כך שאף אחד לא יוכל לפספס. הדגם מגיע בצבי פסטל מעניינים כיאה לקיץ ים תירוני: תכלת, ניוד, ירוק פיסטוק ולבן.
בנדנה אמיתית - אז הפעם אין מדובר בהדפס בנדנה אלא בד בנדנה אמיתי. יש משהו בבנדנה במצביע על קיץ אמיתי. במקום על הראש- עכשיו על הרגליים. הדגם מגיע בכפכף איקס שטוח בסגנון כפכף טבע, שמאפשר לך להיות בסופר שיק דווקא כשנוח לך . מתאים מאוד עם שמלות, חצאיות ואפילו ג'ינס.
סנדל מגושם- סנדל אצבע במראה צבאי, וכמה שיותר מגושם- ככה יותר טוב.הדגמים קיימים על מיני פלטפורמה או על שטוח. הדגם משלב אלמנט של סגירת סקווצ מה שהופך אותו לכזה שמתאים לכל הופעה. הוא שילוב מעולה עם חצאיות ושמלות, ומצד שני גם עם חליפה מחויטת יכול להשיג טוטאל לוק מגניב.

מחירים

  • סניקרס החל מ: 69.90 שקל
  • נעלי עקב החל מ: 79.90 שקל
  • כפכפים החל מ: 79.90 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • סקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully