וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמס נוטע וזוכר, סודהסטרים מגבירים מודעות לזוגיות אלימה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 13:47

סילבן אדמס נוטע עצים לזכר הוריו ובסודהסטרים נרתמים למאבק באלימות נגד נשים. הלאונג'

אדמס נוטע וזוכר
בטקס שהתקיים מול מכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטת תל אביב, נטע סילבן אדמס שני עצי דולב כאות הוקרה על תרומתם בת עשרות השנים של הוריו מרסל ואני אדמס ז"ל, לאוניברסיטת תל אביב. האירוע התקיים במעמד נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת, סגן הנשיא לקשרי חוץ, פרופ' עמוס אלעד וסילבן ומרגרט אדמס.

במהלך הטקס אדמס התייחס לקשר העמוק והשורשי של משפחתו לאוניברסיטת תל אביב, שהחלה בפעילותם הענפה של הוריו במסגרת אגודת הידידים של האוניברסיטה בקנדה והביע תקווה שגם הדורות הבאים במשפחתו, כפי שהוא פועל בשנים האחרונות, יחזקו את הקשרים החשובים הללו ויעצימו את תרומת משפחת אדמס לחיזוק המצוינות והאקדמיה של מדינת ישראל.

סילבן אדמס ואריאל פורת. משה בדרשי,  אוניברסיטת תל אביב,
סילבן אדמס ופרופ' אריאל פורת בטקס הנטיעות/משה בדרשי, אוניברסיטת תל אביב

שוחט מתגייס להעלאת המודעות

חברת סודהסטרים ופורום מיכל סלה, משיקים קמפיין רשת רחב שמטרתו, העלאת מודעות לתמרורי האזהרה בזוגיות אלימה "יש סימנים שלא משאירים סימן".

בשנה האחרונה חלה עליה חדה בפניות ובדיווחים של נשים למוקדי הסיוע ולמקלטים. הפורום שם לעצמו יעד של אפס מקרי רצח בשנה.לטובת הקמפיין, רתמה סודהסטרים את צוותי הפרסום שלה אשר אמונים בין היתר על הפרסומות הגדולות בעולם של המותג, כן משפיענים מוכרים להגברת המודעות ברשתות החברתיות.

מנכ"ל סודהסטרים העולמית אייל שוחט מסר: "סודהסטרים מחויבת למאבק באלימות נגד נשים ולעשות כל שניתן לצמצום התופעה האיומה הזו, המגזר העסקי חייב להשמיע את קולו ולהתגייס למען נושאים בעלי חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. אני מודה לפורום מיכל סלה וללילי בן עמי העומדת בראשו ומנתבת את השכול האישי שלה לעשייה חברתית יוצאת דופן".

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים. גבריאל בהרליה,
אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים/גבריאל בהרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully