וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות מהבית: מנציחים את הסיפור האישי

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 7:51

קצת לפני שלא נוכל יותר לשמוע את הסיפורים ממקור ראשון, "לופה" יוצאת ביוזמה מרגשת: אלבום משפחתי מעוצב עם סיפורם האישי של שורדי שואה, זכרון חקוק לדורות הבאים

לזכור את שואת העם היהודי ולא לשכוח לעולם, זוהי משימה לאומית. הזמן עובר והדורות מתחלפים. שימור הסיפורים האישיים הוא באחריותנו, הדור הצעיר יותר, שמסוגל ויודע להשתמש בטכנולוגיה עכשווית כדי לשמר את ההיסטוריה.

אותם אנשים שחיו בתקופת השואה, חוו על עורם, נשמתם ובשרם את הזוועות ושרדו, מספרים את סיפורם האישי, כפי שחוו בזמן אמת, לבני משפחתם, אך האם אלו יידעו לספר בעוד עשרות שנים, לדורות הבאים, את אותם סיפורים שלא חוו בעצמם?

זכרונות מהבית, האלבום המשפחתי המעוצב של לופה, כפרוייקט לכבוד יום השואה. יחסי ציבור,
אלבום לופה לסיפור השואה/יחסי ציבור

לופה יוצאת בפרויקט מיוחד ויוזמה מרגשת, ומציעה תבנית מעוצבת לספר השואה המשפחתי. ספר הנצחה לסיפוריהם של אלו שניצלו ואלו שלא, אלו שניצחו ואלו שבזכותם אנו כאן. מטרתו של הספר היא להעביר את הזיכרון מהדור הראשון והשני אל הצעירים שעתידים להנהיג את המדינה ולהוביל אותה בשנים הבאות וזאת באופן הקרוב ביותר לכפי שקרה באמת.

אלבום לופה, פרוייקט ייחודי לסיפורי שואה משפחתיים. יחסי ציבור,
אלבום לופה ליצירת ספר מעוצב עם תבנית ייחודית לסיפורי יום השואה/יחסי ציבור

סיפורו של מייסד לופה וניצול שואה בעצמו

"ספר זכרון השואה המשפחתי" נוצר לזכרו של יצחק רוזנבאום ממייסדי לופה וניצול שואה. יצחק שלא רצה שילדיו יגדלו בצל סיפורי השואה נמנע מלספר את סיפורי השואה בבית. בתחילת שנות ה-2000 כשנכדיו גדלו, החל להרצות על סיפור הישרדותו במסגרות רבות. בשנת 2006 כאשר לופה הוקמה, עמד על כך שהספר הראשון שיערך בתוכנה יהיה בעל משמעות וישקף את חזון החברה. הוא בחר בסיפור המשפחתי שלו והספר יצא תחת השם "זכרונות מהבית".

חזרה לבית הילדות, יצחק בבית בו נולד מחזיק באלבום לופה עם התמונה שלו כתינוק באותו מקום. יחסי ציבור,
חזרה לבית הילדות, יצחק בבית בו נולד, מחזיק באלבום לופה עם התמונה שלו כתינוק באותו מקום/יחסי ציבור

לופה עושים עוד משהו טוב: הספר "לזכור ולא לשכוח" יימכר בהנחה של 40% לזמן מוגבל ולופה תתרום מהכנסותיו למיזם "זיכרון בסלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully