וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס חתמה על שיתוף פעולה עם UNDER ARMOUR

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 11:57

במסגרת שיתוף הפעולה, תנהל קבוצת גרונדמן, היבואנית של מותג UNDER ARMOUR ומותגים נוספים, את נקודות המכירה בכניסה למועדוני הולמס פלייס ברחבי הארץ

הולמס פלייס בשיתוף עם קבוצת גורנדמן, יפעילו את נקודות המכירה במועדני הרשת, בהן ימכרו מוצרים של מותג הספורט UNDER ARMOUR, מותג בגדי ספורט הברזילאי לנשים LABELLAMAFIA, מותג אופנת החוף O'Neill ומוצרים משלימים למתאמנים כגון: אבקות חלבון, משקפות, כפכפים של המותג HAVAIANAS ועוד.

קבוצת הולמס פלייס, שעד לפני הסגר האחרון מכרה בעצמה מגוון מותגים בכניסה למועדונים, החליטה לעלות שלב ולשפר את המקצועיות וחווית הקנייה למתאמנים שלה והעבירה לחברת גרונדמן ושות' את הניהול המלא של נקודות המכירה.

רשת הולמס פלייס מזמינה את המתאמנים לחזור לשיגרה. באדיבות הולמס פלייס,
רשת הולמס פלייס חוזרת לשגרה: גם השת"פ עם UNDER ARMOUR הוא סימן לימים חדשים/באדיבות הולמס פלייס

"שיתוף פעולה טבעי ונכון"

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת גרונדמן ושות' שבעזרתו אנו מביאים לחברי המועדונים שלנו את מותג הספורט המקצועי המוביל בעולם UNDER ARMOUR ומגוון רחב של בגדים ואביזרי ספורט שיוצבו מעתה בנקודות המכירה בכניסה למועדוני הולמס פלייס ברחבי הארץ".

פלג נוראני, מנכ"ל חברת גרונדמן ושות': "שיתוף הפעולה עם רשת הולמס פלייס נראה לשני הצדדים טבעי ונכון. UNDER ARMOUR הינו מותג ספורט בינלאומי, השואף בעזרת טכנולוגיות מתקדמות בכל מוצרי הספורט שלו, לתת תמיכה ולשפר תוצאות של המתאמנים, מטרה דומה לרשת מועדוני הכושר המובילה בישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully