וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים בלייב: שידור חי ממקום האירוע יועבר ישירות לחברת הביטוח

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 11:41

חברת איילון ביטוח הטמיעה מערכת מתקדמת של חברת Carbyne המאפשרת דיווח בשידור חי בווידאו, למוקד חברת הביטוח בעת התאונה

איילון חברה לביטוח סיימה פיילוט מוצלח והטמיעה במוקד השירות את המערכת של חברת הטכנולוגיה Carbyne, המאפשרת למבוטחים לדווח למוקד בעת תאונה, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס מיקום והתכתבות בצ'אט עם המוקדן.

במהלך הפיילוט הצליחה המערכת החדשה, לשפר בצורה משמעותית את זמן התגובה של מוקד החברה בעת דיווחים על תאונות והגשת תביעות, ואפשרה הן למבוטחים בזירת האירוע והן לעובדי המוקד לנהל קשר ישיר ומיידי, עם נגישות גבוהה למידע בזמן אמת ויכולת תפעול אירוע מיטבית, כגון שליחת גרר במהירות למקום האירוע. במקביל, מאפשרת המערכת החדשנית למבוטחים ולחברת הביטוח לתעד באמצעות תמונות וסרטוני וידאו חיים את מצב הרכב והנהג באירועים כגון תאונות.

קרביין ואיילון ביטוח, מערכת לשידור חי ממקום התאונה. יחסי ציבור,
קרביין ואיילון ביטוח, מערכת לשידור חי ממקום התאונה/יחסי ציבור

ללא צורך באפליקציה

בניגוד לשירותי מיקום אחרים, השירות של איילון הינו אינטואיטיבי ואינו דורש התקנת אפליקציה מצד המבוטחים. בעת קבלת שיחת דיווח על תאונה במוקד השירות, ישלח המוקדן למבוטח קישור בהודעת סמס/וואטסאפ ובמידה והמבוטח מעוניין, תתחיל שיחת וידאו בשידור חי, כאמור, ללא צורך בהתקנת אפליקציה. במידה והמבוטח אינו יכול לדבר בשל סכנה, רעש או מסיבה אחרת, תתאפשר התכתבות מיידית עם המוקד על אותה הפלטפורמה.

באיילון מדגישים כי הפעלת שירותי מערכת Carbyne מתאפשרים רק ע"י הרשאה פיסית של המבוטח עם אישור הלינק שנשלח לטלפון הנייד של המבוטח, תוך שמירה קפדנית על פרטיות, בהתאם לתקנים המחמירים של ה-GDPR.

תאונת דרכים. ShutterStock
שיחת וידאו בזמן אמת ממקום התאונה עם נציגי המוקד של חברת ביטוח/ShutterStock

מנכ"ל איילון ביטוח, אריק יוגב: "שיתוף הפעולה עם Carbyne, הינו נדבך נוסף ודוגמא מצוינת לאסטרטגיית החדשנות ושיתופי הפעולה של איילון עם חברות בעלות טכנולוגיה חדשנית. המערכת החדשה מאפשרת לנו להמשיך ולשפר עוד יותר את רמת השירות למבוטחים ולסוכנים וכמובן גם לקצר ולייעל את תהליכי העבודה בתוך החברה. מדובר בשירות חדשני ואני שמח שאנו חברת הביטוח הראשונה בישראל שמציעה אותו למבוטחיה".

אלינור לוינסון-גפני, מנהלת מחלקת דיגיטל וחדשנות באיילון ביטוח: "במקרה תאונה, אנשים זקוקים לליווי אישי ומיידי. הפתרון שהטמענו במוקדים, מאפשר למבוטח לתקשר איתנו בזמן אמת ממקום התאונה בווידאו ו/או בצ'אט ומאפשר לנו לסייע לו בניהול הסיטואציה בצורה בטוחה, אישית ומהירה. הפתרון של Carbyne מאפשר לנו לקבל נתונים מהימנים ואותנטיים, שמסייעים לנו לטפל בצורה אפקטיבית במקרה. נמשיך לבחון ולאמץ פתרונות חדשניים כדי לשפר את הפעילות העסקית שלנו בערוצים הדיגיטליים".

תאונת דרכים - צילום אילוסטרציה. ShutterStock
אדם שעבר כרגע תאונה, זקוק לליווי ותמיכה מיידים/ShutterStock

ארז צור, נשיא Carbyne: "בעולם הדיגיטלי, ללקוחות יש את הציפיה לחיבור מיידי לחברות אשר מספקות להם שירותים. המעבר משיחת הטלפון המסורתית והארוכה לתקשורת חיה באמצעות וידאו וצ'אט, יוצר לראשונה קשר דינמי בין המתקשר למוקד. הקשר החי לא רק משפר את איכות המענה מצד החברה אלא גם את שלוות המתקשר, ברגעים הראשונים שלאחר התאונה. הפתרון אשר אינו מצריך התקנת אפליקציה מצד המתקשר, מהווה קפיצת מדרגה עצומה בשירותי הביטוח בישראל ומגדיר מחדש את הסטנדרט במהירות ואפקטיביות המענה למבוטחים".

חברת Carbyne, פועלת בחדשנות טכנולוגית בתחום ביטחון הציבור ושירותי החירום. טכנולוגיית החברה מבוססת ענן מאגדת את המידע החיוני להצלת חיים במוקדי חירום לפלטפורמה אחידה ואינטראקטיבית. החברה פועלת מ-5 משרדים בעולם ומעסיקה מעל 100 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully