וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה הבטרייה? טלרון מרחיבה את אחיזתה בשוק המצברים

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 12:34

חברת טלרון, אחת השחקניות הבולטות בשוק המצברים והשמנים, רכשה את פעילות המצברים של פטרוטק וכן תרחיב את היצע מצברי OPTIMA המיועדים לשימושי קצה ייחודיים

המהלך הכפול של חברת טלרון, מקבוצת "לובינסקי" שייבאה עד כה את מצברי VARTA ואת מוצרי Exxon Mobil יצרנית השמנים הגדולה בעולם, מרחיב את פעילותה בשני שווקים. הראשון הוא בעולם המצברים למכוניות הפרטיות והמסחריות הקלות והשני בתחום המצברים לשימושים מיוחדים עם מצברי OPTIMA.

בתחום המצברים, רכישת פעילות המצברים של פטרוטק כוללת את שיווק מותגי המצברים FIAMM ואת PALTIN הטורקית. היקף המכירות של מצברי המותגים האלו עומדים על כמה עשרות אלפי יחידות והם ממוקמים בטווח המחירים הבינוני של המצברים.

לא רק לכוחות הביטחון

באשר לפעילות מותג המצברים OPTIMA, מתחילה טלרון בשיווק הסדרה המלאה של מצברי החברה הייחודיים. מבנה המצבר השונה מזה של מצברים רגילים מאפשר להם להציג יתרונות בתחומי אגירת האנרגיה לפרקי זמן ארוכים, אורך חיים ארוך משל מצבר רגיל, עמידות בזעזועים ובתנאי קור וחום קיצוניים.

אלו תכונות הנדרשות לכלי רכב או נגררים העומדים תקופות ארוכות ללא שימוש כמו רכבי כוננות וכלי רכב עונתיים כמו סירות, אופנועי ים וכו', או לכלי רכב הנזקקים להפעלה של מקורות חשמל "כבדים", כמו תאורה, מכשירי קשר וכו' לפרקי זמן ארוכים, כאשר הרכב אינו מונע.

בשל התכונות האלו, הם שימשו עד כה בעיקר כוחות הצלה וביטחון, אבל כאמור כעת מרחיבה החברה את שיווק המצברים האלו לכלל השוק. יחד עם זאת, המחירים של מוצרי החברה המחולקים לשלוש סדרות על פי מפתח השימוש שלהם - אינם שווים לכל כיס ומתחילים ב-1,500 שקלים לזול מבניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully