וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל השיקה את הקולקציה הראשונה במופע יו-טיוב

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 15:10

אייקון אופנה: הזמרת וכוכבת הרשת ואתר TERMINAL X, השיקו היום קולקציה משותפת במופע אומנותי של קירל, ששודר בערוץ היוטיוב הרשמי שלה. הסגנון - קזו'אל טרנדי בגווני פסטל בהירים

המופע ששודר היום בערוץ היוטיוב של קירל חשף את הקולקציה החדשה במלואה, בתצוגת אופנה אמנותית. לכבוד המופע הופקה מוזיקה ייחודית ונועה קירל ביצעה את השיר יהלומים, כולל כיאורוגרפיה מקורית.

בתצוגת האופנה לקחו חלק טיקטוקריות שנבחרו על ידי קירל כמשפיעניות מובילות שתיעדו בטלפון הנייד שלהן את התצוגה בעודן מתהלכות על המסלול עם הבגדים מהקולקציה החדשה.

טרמינל איקס, מותג נועה קירל, מכנס פשתן, 169.90 שקלים. דימה טליאסנקי,
נועה קירל, מכנס פשתן, 169.90 שקל/דימה טליאסנקי

Mix & Match

הקולקציה כוללת מגוון פריטים לנשים, גברים ובנות, מעוצבת בסגנון קז'ואל טרנדי וגווני פסטל בהירים. את הפריטים ניתן למצוא בבלעדיות באתר TERMINALX.COM.

הקולקציה של נועה קירל, מבטאת על פי המשווקים, את הטעם האישי, הסטייל ופרטי האופנה שהיא הייתה רוצה בארון הבגדים שלה וכוללת פרטי לבוש, אקססורייז ונעלים לנשים, ילדים ולראשונה גם גברים, בצבעים: תכלת, כתמתם, ורוד, לבן, קרם, שחור. מדובר בקולקציית בייסיק של יותר מ-100 דגמים, המאופיינת בתור "Mix & Match", כאשר ניתן להתאים בין מגוון הפריטים והגזרות השונות.

טרמינל איקס, מותג נועה קירל, טי שירט קרופ, 99.90 שקלים. דימה טליאסנקי,
נועה קירל, טי שירט קרופ, 99.90 שקלים/דימה טליאסנקי
טרמינל איקס, מותג נועה קירל, חולצת פשתן מכופתרת, 129.90 שקלים. דימה טליאסנקי,
נועה קירל, חולצת פשתן מכופתרת, 129.90 שקל/דימה טליאסנקי

"חווית איקומרס שלמה וחדשנית"

ניר הורוביץ, מנכ"ל אתר האופנה TERMINAL X: "אנו שמחים להשיק היום את קולקציית NOA KIREL לאתר TERMINAL, בדרך ייחודית המשקפת את שיתוף הפעולה שלנו עם נועה ואת החזון שלנו, המופע האמנתי, שבמרכזו השקת הקולקציה החדשה, מציע לקהל הלקוחות הישראלי חדשנות, טרנדיות, אופנה וסטייל".

הורוביץ מוסיף כי: "הלקוחות שלנו שחיכו להמשך שיתוף הפעולה עם נועה, יקבלו חוויה שלא נראתה לפני כן בישראל, והכל מהרשתות החברתיות. מדובר במהלך חשוב נוסף, המבסס את אסטרטגיית האתר ומציע חווית איקומרס שלמה, חווייתית וחדשנית".

טווח המחירים נע בין: 69.90-199.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully