וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הכיסאות Cassias מציגה קולקציה אביבית חדשה

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 13:57

רשת הכיסאות Cassias פותחת עונה חדשה עם קולקציית כיסאות במגוון צורות, גבהים, חומרי גלם וצבעים ססגוניים. המגמות המובילות, נשענות על פונקציונאליות ונוחות, תוך שימוש בבדים נעימים ורכים למגע

כסא של קסיאס. יחצ,
כסא של קסיאס/יחצ

רשת הכיסאות Cassias פותחת עונה חדשה עם קולקציית כיסאות במגוון צורות, גבהים, חומרי גלם וצבעים ססגוניים. המגמות המובילות, נשענות על פונקציונאליות ונוחות, תוך שימוש בבדים נעימים ורכים למגע, צבעים עזים לצד בהירים במראה עדכני, שילוב של חומרי גלם איכותיים וטבעיים (עץ, קש, ראטן, קטיפה). אלו יחד יוצקים ויזואליות עיצובית המושפעת מהסגנון שנע בין ישן לחדש. יתרון יחסי מלבד הנוחות הייחודית לכיסאות של המותג Cassias הוא השימוש בבדי ריפוד קלים לניקוי ולתחזוקה.

הקולקציות של Cassias נחלקות למספר מגמות ומושפעות מהסגנון שנע בין ישן לחדש:

  • סגנון נורדי-סקנדינבי - סדרת כסאות בסגנון על-זמני המשלב בין פשטות, ניקיון וקלאסיות. נעשה כאן שימוש בצבעים בהירים לצד נועזים יותר כגון צהוב לימון, ירוק בקבוק, ירוק דשא, כחול ים וטורקיז. אלמנט נוסף המתכתב עם סגנון זה, בולט בגב הכיסאות שרובם קיבלו גימור מעוגל יותר הפוסח על הזווית הישרה שהייתה מקובלת עד כה.
  • סגנון הקוטל - סדרת כסאות אלה מושפעת מהסגנון העיצובי הבולט בבתי הקיט בהמפטונס. ליין זה מתבסס על עיצוב נקי "ריפרשי" וסופר עדכני. הכיסאות בסדרה זו נעשה מדגישים את השימוש בחומרי גלם טבעיים (קש על גווניו, ראטן, עץ בהיר) היוצרים תחושה נינוחה, זורמת וקז'ואלית, לכל מי שחשקה נפשו בסגנון העיצובי באווירת בית חוף.
  • הסגנון המרופד - סגנון המציע כיסא-כורסא מרופד, כזה שגורם לנו תחושה של "להיבלע בתוכו". סדרת הכיסאות עשויה מבדים כגון קטיפה רכה, בדי ריפוד, בשילוב כריות מודלריות, מרקמים שונים של בדים, שילובי טקסטורות וחומרי גלם מנוגדים המשלמים זה את זה.
  • קולקציית שולחנות - הרשת מציעה בנוסף מנעד רחב של שולחנות בעיצוב אישי אותם ניתן להזמין בהתאם לטעמו של הלקוח. השולחנות מיוצרים בלעדית עבור הרשת, במפעלים באיטליה ובמפעל מקומי בישראל. הקולקציות מציגות מגוון רחב של וריאציות ושילובים ייחודיים של חומרי גלם, בהם זכוכית מחוסמת, עץ אלון מלא במראה טבעי גולמי, בשילוב קרמיקה איטלקית איכותית. השולחנות מגיעים בגדלים, אורכים ומרקמים שונים שיתאימו לאכלס כל חלל ביתי או ציבורי.
  • טווח מחירים: כיסאות מ-200 עד 2000 שקל. שולחנות מ-700 ועד 20 אלף שקל בעיצוב אישי.
  • עוד באותו נושא:
  • כסאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully