וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תבצע את EAST&TLV ב- 1.4 מיליארד שקל?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 18:05

רבוע כחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ בחרו בקבוצת תדהר כחברת הביצוע להקמת פרויקט EAST&TLV בתל אביב. עד כה דיווחו החברות על מכירות 135 דירות בפרויקט בשכונת נחלת יצחק, בקרוב ל-411 מיליון שקל

פרויקט EAST&TLV שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקל, הוא פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של 75 אלף מ"ר בנוי, המשתרע על פני 6.5 דונם בעבר המזרחי של נתיבי איילון.

המתחם יכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים שיכללו 42 יח"ד בלבד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת קרקעיים.

האזור עדיין בחיתוליו

לאחרונה דיווחו החברות כי מכרו עד כה בפרויקט 135 דירות בשווי של 411 מיליון שקל (אחרי מע"מ).
אזור נחלת יצחק נמצא בחיתוליו מבחינת התפתחות ובניית פרויקטים חדשים והזימים מעריכים שיהיה בשנים הקרובות אזור אורבאני מבוקש ואטרקטיבי, דבר שיבוא לידי ביטוי גם ברמות המחירים. לכך יש להוסיף את ההתפתחות המסחרית של ציר יגאל אלון, וקירוי נתיבי איילון שיחזק את החיבור של מזרח העיר למע"ר הצפוני

יוסי אייזנקרפט, סמנכ"ל ההנדסה של רבוע נדל"ן, מציין: "מבין חברות הביצוע המובילות בישראל החלטנו לבחור בקבוצת תדהר לאור הניסיון המוכח והמוצלח שלהם בבניה איכותית של פרוייקטים רבים ומורכבים ברחבי הארץ והקפדתם על עמידה בלוחות הזמנים. השלמת הבנייה צפוייה במהלך המחצית השנייה של 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully