וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לכלבים מגיע: יוזמה חדשה למי שלא מסוגלים להיפרד מחבריהם הטובים גם בחופשה

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 11:04

שיתוף פעולה ייחודי וראשון בארץ בין רשת מלונות מטיילים לפורינה ONE: חופשה עם כלבים שכוללת מסלולי טיול מותאמים, מקומות לינה שיקבלו אותם באהבה ואפילו ידאגו להם לארוחה מפנקת

כל בעלים של כלב מכיר את הדילמה הזו, כשהרצון לצאת לחופשה בארץ מתנגש עם השאלה: אבל איפה נשאיר את הכלב? מי ישמור עליו? אולי ניקח אותו איתנו? בכלל אפשרי להביא כלב למלון? היכן ישנים? איך אורזים אוכל בשבילו למספר ימים? המשימות לקראת החופשה מתרבות ומסרבלות את היציאה.

הקשר שנבנה בין אדם לחית המחמד שלו, הוא מהחזקים והמשמעותיים ביותר, עד כדי כך שיש מי שנמנעים מחופשות בגלל הרצון שלא להזניח את חברם הטוב ביותר - ולו לסופ"ש קצר. כמענה לצורך ההולך וגובר בישראל לחופשה עם הכלב, יצרה פורינה ONE - מותג מזון פרימים לכלבים וחתולים, שיתוף פעולה ייחודי עם רשת מלונות מטיילים, לחופשה עם הכלב, הכוללת: מקומות לינה, מסלולי טיול מותאמים וארוחה מפנקת גם עבורו.

כלבה מבקשת לצאת לחופשה. ר. פיצקי, באדיבות המשפחה
אין אוהב כלבים שלא מכיר את המבט הזה של "קחו אותי לטיול"/באדיבות המשפחה, ר. פיצקי

לינה, ארוחות ומסלולי טיול עם הכלב

רשת מלונות מטיילים לחופשות בצפון הארץ מנהלת מלונות לאוהבי טיולים ונופש לחוויית אירוח משפחתית באווירה יוצאת דופן המבטיחה לדאוג גם לחיות המחמד שלכם. הרשת מציעה מקומות לינה, מסלולים מותאמים לטיול עם כלבים וכן ארוחות עבורם. בכל הזמנת לינה עם בעל החיים הרשת תספק גם ארוחה מפנקת מבית פורינה ONE.

כלב אוכל מזון לכלבים. ShutterStock
גם להם מגיע בופה/ShutterStock

ארבעה טיפים לטיול עם כלבים:

המסלולים הטובים לטיול עם הכלב הם טיולים המשלבים מים. החברים הפרוותיים ישמחו לטבילה מצננת באמצע או בסוף מסלול מעייף.

מזג האוויר החם, לרוב, בישראל, מחייב אותנו לחשוב מראש על מקומות לעצירה בדרך. היכולת של הכלב לקרר את עצמו במזג אוויר שכזה היא מוגבלת ורצוי לבנות מסלול מתחשב עבורם.

מסלולי טיולים עם עצים וצל עדיפים כדי לשמור על כפות הרגליים של הכלבים, שלא יאלצו לדרוך על חול רותח.

אם אתם יוצאים לטיול של מספר ימים הכולל לינה, שימו לב ובדקו אפשרויות מראש ללינה במקומות ידידותיים לכלבים שיקבלו אותו באהבה.

מסלולי טיול עם כלבים. יחסי ציבור,
חופשה ומסלולי טיול מותאמים לכלבים/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully