וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו לעבוד: מינוי בכירים באל על המתחדשת

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 11:44

מינויים משמעותיים תחת הבעלים אלי רוזנברג והמנכ"ל החדש אביגל שורק: רונן גלפרין ימונה לתפקיד מנהל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד, ושלומי קרקו ימונה לתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה בחברה

הנהלת אל על מודיעה על שני מינויים חדשים בשדרת הניהול המתחדשת של החברה תחת המנכ"ל אביגל שורק וחברת "כנפי נשרים", בעלת השליטה הנוכחית.

רונן גלפרין, שמונה לתפקיד מנהל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד, הוא בעל ניסיון עשיר ובכיר בעולם מועדוני הלקוחות, הנאמנות התשלומים אשראי והשיווק, בן 46 בעל תור שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. גלפרין שימש בין היתר כסמנכ"ל שיווק ומכירות של כ.א.ל, יועץ לחברות מובילות במשק בתחום נאמנות לקוחות ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי של דלק ישראל.

שלומי קרקו שמונה לתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה בחברה. בעל ניסיון רב בעולם אחזקת התעופה. הוא בעל תואר מהנדס מכונות מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

קרקו שימש במגוון תפקידים בכירים בתעשיית התעופה: בין היתר שימש כראש מחלקת מטוסים בחיל האוויר (בדרגת אל"מ) ומנהל חטיבת כלי טיס אזרחיים וסמנכ"ל בכיר בתעשייה האווירית, כמו כן שימש כמנהל מפעל מטוסי מנהלים אזרחיים בתעשייה האווירית.

שלומי קרקו, סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על. דוברות אל על,
אל"מ (מיל') שלומי קרקו, סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה החדש באל על/דוברות אל על
רונן גלפרין, מנהל מועדון הנוסע המתמיד אל על. דוברות אל על,
רונן גלפרין, מונה לתפקיד מנהל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד/דוברות אל על

שורק התחיל לעבוד

יצויין כי מדובר בשני מינויים משמעותיים בחברה, תחת בעלי השליטה החדשים, חברת "כנפי נשרים" של אלי רוזנברג והמנכ"ל אביגל שורק.

רק לפני מספר שבועות אושרה לאל על מעין תכנית חילוץ, המתבססת על רכש כרטיסי מאבטחים וגורמים אחרים בשירות הציבורי מראש - למשך שנים רבות, כן נקבעו יעדי התייעלות שאל על תהיה חייבת לעמוד בהם במסגרת תכנית הבראה שגיבשה החברה ותכלול פרישה של קרוב לשליש מכוח האדם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully