וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערכות עצמאות למנגל או למשרד: הקיט המושלם לציוני הגאה

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 11:52

ביום העצמאות ה-73 תתמלא המדינה בדגלי כחול לבן ובניחוח הרשמי של בשרים על האש, ולקראת המאורע מציעה רשת ג'נטלמן ערכות עצמאות שאורזות בעבור הציוני הגאה את סמלי החג בערכה נוחה לנשיאה: ערכות מנגל מאובזרות במזוודת אלומיניום או ערכת ציונות כוללת

לקראת יום העצמאות הקרוב מציעה רשת ג'נטלמן לארוז את כל הדברים האהובים על הציוני בערכה נוחה לנשיאה. בין אם מדובר במתנה, ובין אם מדובר במנגליסט מושבע שמעוניין לקחת את לשדרג את ציוד המנגל.

ערכת מנגל. יחצ,
ערכת מנגל/יחצ
  • כבר לא כלי מטבח בשקית ניילון: הערכות למנגליסט. ציוד מנגל מקצועי מתקפל לאולר גדול ממדים או לתוך מזוודת אלומיניום נוחה לנשיאה. ערכות המנגל מאפשרות למנגליסט נוחות עבודה ונשיאה, ומסייעות בכך לקצר זמני הכנה ולשיפור הביצועים. אולר ברביקיו ענק (אורך 18 ס"מ) מתפרק לשני חלקים על מנת לאפשר נוחות עבודה מרבית וכולל מברשת גריל, מזלג ברביקיו, תרבד, סכין ברביקיו, פתחן יין וחולץ פקקים. מזוודות ברביקיו מגיעות בשתי מידות של חמישה או של שמונה חלקים וכוללות: מלקחיים, מרית, מזלג, מלחיה ופלפליה (חמישה חלקים), ואף מברשת ניקיון, סכין ומברשת מריחה (8 חלקים).אולר וערכות ברביקיו החל מ-89 ועד- 189 שקל.
  • כחול לבן בקטן: ערכת ציונות לאיש העסקים. גם למאמינים בעיין הרע וגם לישראלים הגאים: חמסה, דגל המדינה ומגן דוד הם מתנה שכל ציוני ישמח לקבל. ערכה חדשה המושקת לקראת יום העצמאות מציעה עט ומחזיק מפתחות עם סמלים ציוניים במארז יוקרתי. מחזיקי מפתחות וערכות ציונות החל מ-19 ועד-39 שקל.
  • ומה עם היהודי השורד? ערכת הישרדות בשטח. עברנו את פרעה, אלפיים שנות גלות ואפילו את הקורונה, אז איך לא נשרוד טיול שטח? ערכת הישרדות הכוללת פנס לד ואולר רב תכליתי היא מתנה מושלמת ליהודי השורד בשטח. סט הישרדות 99 שקל.
ערכת הישרדות בשטח. יחצ,
ערכת הישרדות בשטח/יחצ
מארז מחזיק מפתחות ועט. יחצ,
מארז מחזיק מפתחות/יחצ

יום העצמאות יחול השנה ב-15 באפריל. להשיג באתר ובחנויות רשת ג'נטלמן

  • עוד באותו נושא:
  • מנגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully