וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מפחדים לאבד את ארנק הביטקוין, והביקוש לכספות עולה

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 12:46

בדיקת שוק שערכה חברת בריקסטון קובעת שברבעון הראשון של 2021 חל גידול של 25 אחוז בביקוש לכספות במתחמים סגורים. הסיבה העיקרית: החשש לאבד את ארנק הביטקוין

דביר אינדיג. מורג ביטן,
מקום שבו לא תאבדו את הארנק. דביר אינדיג במתחם בריקסטון/מורג ביטן

בדיקת שוק שערכה חברת בריקסטון, קובעת שברבעון הראשון של שנת 2021 היה גידול של 25% בביקוש לכספות במתחמי כספות סגורים לאור העובדה שבתקופת משבר הקורונה והסגר בבתים הישראלים מצאו בבתים אוספים וחפצי ערך ומסמכים סנטימנטליים שמומלץ לאחסנם בכספות מאובטחות.

ביקוש נוסף לכספות הינו בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם- מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי.

בלדג'ר שכזה יש סכנה שאם יאבד או ייגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים. לאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסקאונקי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה איבדו את כל חסכונותיה.

עו''ד אינדיג, מנכ''ל מתחם הכספות ''בריקסטון'' מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים. מחיר להשכרת כספת במתחם הכספות בריקסטון הינו 1,650 שקל + מע"מ. בישראל יש כמיליון כספות בבתים פרטיים בבתי עסק במתחמי כספות.

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully