וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום העצמאות: בורגראנץ חוברת לפלאפל בריבוע למנה מיוחדת

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 13:38

אחרי שוקופאי השחר העולה (2017) הראנץ' בפיתה (2018) והלאפה ראנץ' (2019) מגיע שיתוף פעולה יוצא דופן -"ראנץ' פלאפל בריבוע"- ראנץ' עסיסי עם כדורי פלאפל מטוגנים במקום. בנוסף, תשיק בורגראנץ' גם "מאנץ' פלאפל בריבוע" - באקט של כדורי פלאפל וצ'יפס עם טחינה מעל

ראנץ' פלאפל בריבוע של בורגראנץ'. יחצ,
הכי ישראלי. ראנץ' פלאפל בריבוע/יחצ

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגריםהישראלית, משיקה את מנת יום העצמאות שהפכה למסורת בכל שנה, כאשר הפעם בשיתוף פעולה מסקרן עם 'פלאפל בריבוע', רשת הפלאפל המובילה והגדולה בישראל: "ראנץ' פלאפל בריבוע" - ראנץ' עם כדורי פלאפל, כרוב כבוש, חמוצים וטחינה בלחמנייה.

זוהי השנה הרביעית בה בורגראנץ' משיקה מנה מיוחדת ליום העצמאות, החג הכי ישראלי שיש, אחרי שהחלה עם המסורת בשנת 2017, אז השיקה את 'שוקופאי השחר העולה' שהפך להצלחה מסחררת. בשנת 2018 השיקה בורגראנץ' את הראנץ' בפיתה, ובשנת 2019 את הלאפה ראנץ'. השנה בורגראנץ' הולכת צעד נוסף קדימה ויצרה שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת פלאפל בריבוע, הרשת המובילה והגדולה בישראל המגישה את המאכל הלאומי בסטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות- כאשר המכנה המשותף של שתי הרשתות הישראליות.

מנת "ראנץ' פלאפל בריבוע", אשר תוצע בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובמשלוחים החל מה-11 באפריל ועד לאחרי יום העצמאות, תעלה כ-28 שקל או 46.90 שקל, במסגרת ארוחה הכוללת צ'יפס ושתיה. בנוסף תשיק בורגראנץ' גם את "מאנץ' פלאפל בריבוע" - באקט של כדורי פלאפל פריכים וצ'יפס הזיגזג המפורסם וטחינה מעל. השקת מנת הראנץ' במתכונתה החדשה, הינה חלק ממהלך אסטרטגי בה נוקטת הרשת בשנים האחרונות אשר מטרתה לחדש את התפריט ולהפתיע את קהל הצרכנים הנאמן של בורגראנץ'.

בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הוותיקה והגדולה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה כ-60 סניפים בפריסה ארצית, מקרית שמונה ועד אילת. הרשת מפעילה את שירות המשלוחים הגדול ביותר בישראל עם למעלה מ-1500 משלוחים ביום. כמו כן, רשת בורגראנץ' היא היחידה אשר מציעה "ארוחת קומבינה", הארוחה המשתלמת ביותר למשפחות ולקבוצות מכל סוג.

רשת "פלאפל בריבוע" נוסדה בשנת 1995 מתוך אהבה גדולה למאכל הישראלי האהוב ומתוך רצון ליצור רשת פלאפל שונה ומיוחדת, הן ברמת הקונספט והעיצוב והן ברמת חווית הישיבה והשירות - כיאה למאכל הלאומי. הרשת מונה 25 סניפים ברחבי הארץ, תוך שמירה על חדשנות, עיצוב מקורי, הגשה צבעונית ותפריט רחב ומגוון. הרשת עושה שימוש בלתי מתפשר בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר ומציעה חווית אכילה ייחודית, מהנה ובריאה בסטנדרטים גבוהים במיוחד. בשנים אחרונות השיקה הרשת תפריט מלא ללא גלוטן הכולל אפייה של פיתות ללא גלוטן במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • בורגראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully