וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות אונליין? כאל משיקה: מדריך להשתלבות בעולם המסחר האלקטרוני

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 14:27

משבר הקורונה האיץ את עולם המסחר האלקטרוני וחידד את התובנה שסחר אלקטרוני הוא צורך חיוני עבור כל בית עסק. כאל משיקה בימים אלו את Cal-Commerce, מדריך להשתלבות בעולם המסחר אונליין, עם כלים לבניית אתר עסקי וניהולו

חברת כאל יצאה ביוזמה להשתלבות ולהגברת הנוכחות של בתי העסק בעולם האי-קומרס, באמצעות מדריך מובנה המכיל את כל הכלים לבניית אתר עסקי ולניהול היומיומי שלו.

מדובר במדריך בן 8 פרקים מצולמים בהם משתתפים מומחי תוכן שמסבירים בשפה פשוטה ונגישה את כל מה שצריך בית עסק על מנת להיות נוכח בעולם המסחר האלקטרוני: בניית אתר, בחירת הטכנולוגיה, פרסום אונליין, לוגיסטיקה, שירות לקוחות, בניית תוכנית עסקית ועוד.

לרגל ההשקה, בתי העסק הנמנים על לקוחות כאל ייהנו מהטבה להקמת אתר לבית העסק ללא עלות, ובנוסף ניהול האתר במשך שלושה חודשים ללא תשלום.

כאל, השיקה מדריך למסחר אלקטרוני. יחסי ציבור,
כאל, השיקה מדריך למסחר אלקטרוני/יחסי ציבור

עסקים קטנים צריכים עזרה בתחום הדיגיטל

אורן דיבון, מנהל השיווק של כאל: "השינוי בהרגלי הצריכה והמעבר לרכישות אונליין מחייבים את בתי העסק לפתוח ערוץ מכירה נוסף אונליין כדי לעמוד בקצב התחרות ולהגדיל את ההכנסות. הקמת אתר סחר אינה מספיקה ללא המעטפת הכוללת. מבדיקות שעשינו מול בתי העסק הקטנים למדנו שדווקא בתי העסק הקטנים, שבהם אין גורם מקצועי בתחום הדיגיטל, צריכים עזרה רבה בתחום, ולכן הפקנו להם מדריך קצר, פשוט וקל להבנה, שיוכל להזניק אותם אל השלב הבא בחיי העסק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully