וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישן וגם חדש: שני טעמי הקיץ של בן אנד ג'ריס

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 14:24

חברת הגלידות האמריקאית מחזירה למדפים הישראליים את הטעם האהוב צ'רי גרסיה, ובמקביל משיקה טעם חדש - Gimme S'more - גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות, חתיכות פאדג' ופירורי עוגיות בטעם שוקולד

גלידת בן אנד ג'ריס. יחצ,
גלידת גימי ס'מור של בן אנד ג'ריס/יחצ

בן & ג'ריס משיקה גלידה חדשה לקיץ 2021 Gimme S'more - גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות, חתיכות פאדג' ופירורי עוגיות בטעם שוקולד.

גלידת Gimme S'more הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה במקור מארה"ב. יש לו גרסאות שונות שהתפתחו עם הזמן - הוא למעשה סנדוויץ' של מרשמלו צלוי עם שוקולד בין שני ביסקוויטים. מקור השם S'mores הוא קיצור של הביטוי "Some More", שפירושו בעברית "עוד". כמו בכל פיינט של גלידה בן & ג'ריס, הרכיבים עשויים ללא שינוי גנטי, ועם רכיבים באישור סחר הוגן.

בנוסף, בן אנד ג'ריס מחזירה לחיים את גלידת צ'רי גרסיה אחד מהטעמים האהובים והפופלרים ביותר של החברה. גלידה "צ'רי גרסיה" הושקה לראשונה בשנת 1987 כמחווה לסולן הגרייטפול דד אדי גרסיה, ומאז מדורגת כאחד מהטעמים המובילים של חב' "בן& ג'ריס".

גלידת בן אנד ג'ריס. יחצ,
גלידת צ'רי גרסיה/יחצ

כל הרעיון של גלידת "צ'רי גרסיה" החל בשנת 1986, כשמעריץ גדול של הגלידות שלח גלויה לבן וג'ריס: "אנחנו מעריצים גדולים של הגרייטפול דד ואנחנו מעריצים גדולים של הגלידה שלכם. למה שלא תכינו גלידה בטעם דובדבן ותקראו לו "צ'רי גרסיה"? בן וג'רי התלהבו מהרעיון וגורו הטעמים של החברה החל בתהליך פיצוח טעם הגלידה החדש שמבוסס על דובדבנים. הטעם החדש הפך במהרה לאחד משלושת הטעמים הנמכרים ביותר של בן & ג'ריס העולמית. בישראל הושק צ'רי גרסיה"בשנת 1990 וכעת חוזר בפעם השלישית לאחר קמפיין החייאת הטעם.

המחיר לפיינט 500 מ"ל לשני הטעמים - 24.90 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully