וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים - מאיפור ועד מטבחים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 14:03

אסתי לאודר מציגה מייק-אפ פרו ביוטי חדש, הווופלים של מן מציגים אריזה חדשה, למען החיילים ומטבחי זיו עוזרים למשדרגי המטבח

יופי בזום

כל אחת והצבע שלה. יח"צ,
מייק אפ המועיל גם בטיפוח העור/יח"צ

יובל רוזנשטיין, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, השיק באירוע זום, את המייק-אפ החדש Futurist Hydra Rescue SPF 45. מדובר במייק-אפ פרוביוטי המועיל גם בטיפוח העור. רוזנשטיין הגדיר אותו כמייק-אפ שהוא לא רק מייק-אפ והוסיף כי מותג אסתי לאודר הוא המותג שהביא לעולם את DOUBLE WEAR - מייק-אפ שנחשב מס' 1 בעולם. לדבריו, אסתי לאודר הוא מותג המתמחה במייק אפים ולכן ההשקה הזו מרגשת במיוחד.

כזכור אחד המהלכים הראשונים שקרו בעולם היופי עם פרוץ הקורונה, היה ביטול הטסטרים בחנויות והאפשרות להתנסות בגוני מוצרי האיפור. באסתי לאודר לא נשארו מאחור ובמקביל להשקת המייק אפ, השיקו גם את Foundation Finder כלי טכנולוגי חדשני המאפשר לכל אחת להתאים לעצמה באתר דרך הנייד או המחשב את סוג המייק-אפ והגימור המתאים לה, גם על-פי סוג וגוון העור וגם על-פי העדפותיה.

seperator

מן למען החיילים

מן למען החיילים. יח"צ,
ופלים של מן/יח"צ

חברת "רוקחמן", בעלת מותג הוופלים והעוגיות "מן" חוגגת 67 שנה לקיומה עם השקה חגיגית של מארז מיוחד "כחול-לבן" של מאגדת ופלים מצופים ונוסטלגיים לכבוד יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל. האריזה כוללת את מוצר הדגל האהוב והכל כך ישראלי - ופלים המצופים. הוופלים המצופים הם אחד המוצרים הראשונים והוותיקים של החברה המשפחתית.

לכבוד יום העצמאות המאגדת תימכר ברשתות השיווק בעטיפת מגן דוד מיוחדת וחגיגית המוקדשת לחיילי צה"ל. חברת "מן" חברה לעמותת "ישר לחייל" אשר מלווה חיילים בודדים או פצועים, דואגת לרווחת החיילים הלוחמים, ותומכת ביחידות רבות. חברת "מן" תתרום למעלה מ-10,000 יחידות של ופלים ועוגיות אשר יחולקו לחיילי צה"ל ב"פינות חמות", מוצבי צה"ל ובסיסי מג"ב.

אבי פקר מנכ"ל "מן" ובן הדור השלישי של משפחת רוקחמן: "המחשבה שעומדת מאחורי המהלך הזה היא אהבת הארץ והחיילים המגנים עליה, כחברה ישראלית ותיקה שתמיד חיבקה ועטפה את חיילי צה"ל האהובים והיקרים, אני גאה להשיק את העטיפות המיוחדות האלו, לאחר שנה מטלטלת ולא כל כך חגיגית. כולי תקווה שיזכירו לקהל לקוחותינו הרחב את חשיבותו של הצבא שלנו וחיילינו. אני גאה לעמוד בראשה של חברה שמהיום הראשון של הקמתה, לפני כמעט 70 שנה, אימצה אליה את מיטב בנינו ובנותינו ודבקה בדרך אהבת הארץ מהיווסדה ועד היום".

seperator

פריחת המטבחים

פריחת המטבח. ישראל כהן,
מטבחי זיו/ישראל כהן

אבי זיו, מנכ"ל ובעלים של רשת מטבחי זיו, השיק השבוע בהרצליה פיתוח את הסניף השישי ברשת מטבחי זיו. זיו אמר כי שנת הקורונה ואתגריה גרמו לשינוי התנהגותי ומהותי בציבור הישראלי. מאחר והמטבח הביתי הפך למוקד העיקרי בו מתכנסת ומבלה המשפחה, נרשמה בשנה זו עלייה משמעותית בביקוש לשדרוג ולהרחבת המטבח.

זיו ציין כי הייתה עלייה בביקוש למטבחים מושקעים ומעוצבים ולמטבחי פרמיום, ומכירת המטבחים צמחה בשנה האחרונה בעשרות אחוזים, בעיקר בקרב משפרי המטבח הקיים ולאו דווקא כחלק מבנייה חדשה או מעבר למגורים חדשים. מדובר בצמיחה שלא הרגישו מעולם, בפרט בשוק מטבחי הפרימיום שהגיע לביקושי שיא.

כדי להתאים את עצמה למצב, השיקה הרשת את קונספט מטבחי היוקרה במחירים נגישים. אולם התצוגה החדש מיועד בעיקר ללקוחות קצה המלווים לרוב על-ידי אדריכלים ומעצבים. במתחם היוקרתי מוצגים 7 מטבחי פרימיום, לצד מכלול מגוון חידושים ויישומים אחרונים בענף.

רשת מטבחי זיו קיימת למעלה מ- 40 שנה, מפעל החברה בשדרות הינו מהגדולים בארץ לייצור מטבחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully