וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוקיישן החדש של משרד עורכי הדין והתארים מנשיאת העליון לשעבר

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 19:57

בין משפט לאקדמיה: דורית בייניש מחלקת תארים ומשרד עו"ד גורניצקי חונכים את המשכן החדש

הלוקיישן החדש של גורניצקי

בראשית השבוע, לאחר חופשת הפסח המרוכזת ובתום שנת קורונה, ארזו כל עורכי הדין של פירמת גורניצקי ושות' את מיטלטליהם ועברו מהמשרדים המיתולוגיים ששימשו אותם ברחוב רוטשילד בתל-אביב, למגדלי ויתניה, בלה-גרדיה, סמוך לנתיבי איילון.

משרד גורניצקי ושות' בראשותו של עו"ד פנחס רובין, ובניהולם של עורכי הדין כפיר ידגר וליאור פורת ומנכ"לית המשרד עדי נחמיאס, רכש את הקומות 22-27 במגדל היוקרתי של חברת ויתניה. מדובר בשטח של 1,100 מ"ר לקומה ובסה"כ כ- 6,300 מ"ר, עם אופציה לרכישת שתי קומות נוספות בעתיד. המשרדים החדשים תוכננו ועוצבו יותר כמשרדים של חברת הייטק, בהמשך למיתוגה מחדש של הפירמה שנחשף עם המעבר.

המשרד שהוקם בשנת 1938, על ידי עו"ד ישראל גורניצקי, מונה כיום כ-230 עורכי דין. עם המעבר, השיק המשרד את הליך המיתוג מחדש של הפירמה, עליו עבדו במשך למעלה משנתיים. את המיתוג מחדש ואת המעבר למשרדים בבעלות, מסבירים בפירמה כהצהרה על התחדשות מול עולם משתנה במקביל למסר של אחדות, חיבור והמשכיות.

היום הראשון במשרדים החדשים לווה בהפנניג שהתרחש בכל אחת מחמש הקומות שכלל עמדת די. ג'יי בקומה ה-26, בר משקאות ושמפניות, עמדות קייטרינג, עמדות צילום, ואטרקציות שהופעלו לאורך כל היום.

פיני רובין, עדי נחמיאס, כפיר ידגר וליאור פורת. באדיבות גורניצקי,
פיני רובין, עדי נחמיאס, כפיר ידגר וליאור פורת/באדיבות גורניצקי

תארים מבייניש

בשני האחרון, נערך טקס הענקת תארי עמית ועמיתת כבוד של האוניברסיטה הפתוחה לשנת תש"ף. דורית ביניש, נגידת האוניברסיטה ולשעבר נשיאת בית המשפט העליון, ופרופ' מימי איזנשטדט - נשיאת האוניברסיטה הפתוחה, העניקו את התארים - לזמרת והיוצרת חוה אלברשטיין; ליובל וגנר - מייסד ויו"ר עמותת "נגישות ישראל"; לסופר אלי עמיר; ליזם העסקי חברתי עימאד תלחמי; ולכלת פרס נובל לספרות לשנת 2018 אולגה טוקרצ'וק שלא נכחה בטקס.

פרופ' מימי איזנשטדט אמרה: "אחרי שנה לא פשוטה שעברה על כולנו, האוניברסיטה הפתוחה גאה להעניק תארי עמית ועמיתת כבוד לגברים ולנשים שהאוניברסיטה מוקירה את יצירתם ופועלם לאורך השנים ותרומתם החשובה מבחינה חברתית ותרבותית".

אלי עמיר ודורית בייניש. עודד קרני,
הספר אלי עמיר ונשיאת ביהמ"ש העליון בדימוס, דורית בייניש, נגידת האוניברסיטה הפתוחה/עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully