וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמים לפנים: חדש ממעבדות GIGI, מסכת פנים מתחממת לטיפול וניקוי עמוק

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 13:37

מותג הקוסמטיקה הישראלי והבינלאומי, מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים, מציג את מסכת Platinum Heating Mask המתחממת במגע עם עור הפנים

המסכה החדשה המיועדת לשימוש בייתי, משלבת ברכיביה שני קומפלקסים ייחודיים ומרכיב כימי המשחרר חום ואנרגיה במגע עם עור הפנים. הקומפלקס הראשון מכיל חומצות אמינו, חלקן הידרופיליות, המשמשות כאבני הבניה לחלבוני התאים ומסייעות ליצירת הסיבים האלסטיים בתא. הקומפלקס השני מורכב מאצות, רודציה וספירולינה, העשירות במינרלים, חלבונים אנטי-אוקסידנטים ונוגדי חמצון.

מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI.  המחיר לצרכן: 249 שקלים. סשה דובינסקי,
מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI, המחיר לצרכן: 249 שקלים/סשה דובינסקי

פועלת בשלושה שלבים

לאחר המריחה, מפעילה המסכה שלושה שלבים יעילים לטיפול מקצועי ועמוק של עור הפנים. תחילה, יוצרת מעטה אטום, המעלה את רמת הלחות, מגבירה את זרימת הדם בנימים ופותחת את הנקבוביות. בשלב השני, הראקציה בין העור והעיסוי גורמים לפעולת חימום, משחררת לכלוך ושומן עקשניים האוטמים את הנקבוביות. בשלב הרגיעה, משפרת את היכולת של העור לספוח חומרי הזנה פעילים ולנווטם לעומק השכבות.

מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI. סשה דובינסקי,
מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI/סשה דובינסקי

המסכה החדשה מצטרפת לסדרת תכשירי City Nap, שתכשיריה מיועדים להגנה על עור הפנים מפני נזקי קרינה (UV,UVA ,UV), כימיקלים, מתכות כבדות, אבק וזיהום אוויר.

המחיר לצרכן: 249 שקלים
ניתן להשיג להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully