וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחה למחוסנים? AIG משיקה פוליסה ואפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 13:13

חו"ל בימי קורונה: חברת הביטוח משיקה פוליסת ביטוח נסיעות חדשה, עם כיסויים מקיפים במיוחד המותאמים לנסיעות לחו"ל בתקופה זו, לרבות במקרי אשפוז או בידוד. מחירון מוזל יוצע במיוחד למחוסנים. במקביל מושקת גם אפליקציה שמאפשרת התייעצות עם רופא 24/7

AIG מכריזה על מהפכה בביטוחי הנסיעות לחו"ל: משיקה פוליסת ביטוח חדשה לנסיעות לחו"ל עם תעריפים זולים למחוסנים. הפוליסה כוללת כיסויים מקיפים במיוחד המותאמים לנסיעות לחו"ל בתקופה זו, לרבות במקרי אשפוז או בידוד. בחברה מבהירים כי המחירים הנוחים יהיו בתוקף בנוסף להטבת 5 ימים חינם המוענקת למחזיקי כרטיסי ישראכרט, אמריקן אקספרס, MAX ולקוחות בנק לאומי.

במקביל מושקת גם אפליקציה חדשנית- AIG Safe Travel, האפליקציה מאפשרת התייעצות מיידית עם רופא בעברית וכן מציגה את המקומות המעניקים שירותי רפואה קרובים. בנוסף היא מאפשרת קבלת החזר כספי תוך 15 שניות, ישירות לכרטיס האשראי.

במקרים רפואיים חמורים הכוללים אשפוז בחו"ל, האפליקציה מאפשרת עדכון אינטראקטיבי קצר של האשפוז, המעביר את הטיפול לאחריות AIG מול בית החולים, וחוסך ללקוח עיסוק מכביד ומיותר בבירוקרטיה וטפסים.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG. אוהד רומנו,
יפעת רייטר, מנכ"ל חברת AIG ישראל/אוהד רומנו

"ראש שקט ללקוחות"

יפעת רייטר, מנכ"לית חברת AIG ישראל: "אחרי שנה של סגרים ובידודים, הרצון לטוס לחו"ל חזק מתמיד. חשוב להצטייד בביטוח נסיעות שנותן מענה לכל האתגרים שקשורים בנסיעה לחו"ל בתקופה הזו. גם בעבר הביטוח שלנו כלל מענה לסיכונים הרגילים שבנסיעה לחו"ל - אבדן מזוודה, טיפול רפואי SOS , תשלום תביעה מהיר וכו', והיום הוא מקיף הרבה יותר ובאותה רמת מחיר ללקוחות מחוסנים, בהשוואה לתקופה שלפני קורונה.

האפליקציה החדשנית שאנחנו משיקים היום, AIG SafeTravel, מאפשרת ללקוחות גם התייעצות עם רופא אונליין בעברית, גם איתור שירותי רפואה קרובים מכל סוג שהוא, ובעיקר החזר כספי תוך 15 שניות ישירות לכרטיס האשראי - בלי צורך לטעון כרטיס מיוחד או להסביר לנציג למה צריך את הכסף וכו'. מדובר בביטוח הנסיעות המקיף והמתקדם בישראל, המעניק ללקוחות ראש שקט וחוסך המון התעסקויות שמתלוות לנסיעה לחו"ל בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully