וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל יום כדור הארץ: מותג אלביב משיק בקבוקים מ-100 אחוז פלסטיק ממוחזר

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 12:24

החברה תמחזר בשיטת RPET - שימוש בפלסטיק שעבר תהליך שטיפה, גריסה ועיבוד לכדוריות פלסטיק: "עד שנת 2030, 100% מהפלסטיק המשמש את האריזות שלנו יהיו ממקורות ממוחזרים"

לוריאל פריז. יחצ,
בקבוק מפלסטיק ממוחזר של אלביב/יחצ

לרגל יום כדור הארץ שיחול השנה ב-22 באפריל, משיק לראשונה מותג לוריאל פריז בישראל את בקבוקי 'אלביב' סדרת טיפוח השיער (שמפו ומרכך מסדרת Dream Long) העשויים מ-100% פלסטיק ממוחזר (RPET) הניתן למחזור.

בשיטת ה-RPET נעשה שימוש בפלסטיק שעבר תהליך מיחזור: שטיפה, גריסה ועיבוד לכדוריות פלסטיק המשמשות כחומר גלם ליצירת הבקבוקים. הבקבוקים החדשים שיוצרו בשיטה זו, יכולים להיות ממוחזרים שוב ושוב לצרכים שונים וכך לחסוך ייצור של פלסטיק 'בתולי' והפחתת פסולת פלסטיק, בהתאם לעקרונות הכלכלה המעגלית שלוריאל דוגלת בהם במסגרת אסטרטגית הקיימות שלה, 'לוריאל למען העתיד'.

מותג טיפוח השיער אלביב, מציע לצרכנית הישראלית סדרות טיפוח לכל סוגי השיער: לשיער ארוך, שיער צבוע, שיער חלק, יבש ופגום, שיער בלונדיני ועוד, כך שכל אחת יכולה למצוא את האלביב שלה - ולהצטרף בזאת לא רק לקהל הצרכניות הרחב של אלביב, אלא גם להיות חלק בלתי נפרד מצעד צרכני חשוב למען הסביבה.

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל מסרה: "תכנית הקיימות הגלובלית של קבוצת לוריאל הגדירה יעד שאפתני במיוחד: עד שנת 2030, 100% מהפלסטיק המשמש את האריזות שלנו יהיו ממקורות ממוחזרים או מבוססים על רכיבים ביולוגיים מתחדשים. המהלך הנוכחי הוא צעד נוסף במסע הארוך שלנו בתחום הקיימות המעיד על המחויבות הגבוהה של לוריאל, על מותגיה השונים, לניהול ההשפעות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות שלה בכל העולם

  • עוד באותו נושא:
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully