וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע מכירת החברה: עובדי זאפ גרופ מוחים

ואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 13:07

העובדים התאספו בלובי בניין החברה ומחוץ למשרדו של המנכ"ל רמי חזן והניפו שלטים, על רקע עסקת המכירה מאייפקס לקבוצת פורמולה. יו"ר האיגוד יקי חלוצי: "ניאלץ לדרוש בתוקף את שמירת הזכויות של העובדים ולבשר לרוכש שעסקת המכירה לא תושלם ללא הבטחת זכויותיהם"

עובדי זאפ גרופ החלו הבוקר (א') לנקוט צעדים ארגוניים בעקבות עסקת מכירת החברה מקרן אייפקס לקבוצת פורמולה ואי הסדרת ההסכם הקיבוצי עמם. בשבוע שעבר התקיימה ישיבת עובדים בה הוחלט לקיים הבוקר אסיפת מחאה של כלל העובדים בלובי הבניין ומחוץ למשרדו של מנכ"ל זאפ גרופ, רמי חזן. עוד הוסכם, לקיים מחר (ב') קריאת השכמה מול ביתו של מנכ"ל פורמולה, גיא ברנשטיין.

בחברת זאפ גרופ מועסקים כ-300 עובדים. החברה עוסקת בשירותי פרסום אינטרנטיים במגוון תחומים, ונמצאת בבעלותה של קרן אייפקס. לפני כשלוש שנים, התאגדו העובדים בהסתדרות. מאז מצוי ועד העובדים במשא ומתן מתמשך מול ההנהלה במטרה להגיע להסכמות לחתימה על הסכם קיבוצי חדש, אשר ישפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי של העובדים.

עסקת המכירה של חברת זאפ גרופ מידי קרן אייפקס לפורמולה, תמורת 240 מיליון שקל, מהווה אירוע משמעותי ביחסי העבודה אשר ישפיע רבות על עתיד עובדי החברה. נציגות העובדים הודיעה כי לא תאפשר מעבר שקט של מכירת החברה לקבוצת פורמולה ללא הסכם קיבוצי חתום ומענק רכישה לעובדים.

עובדי זאפ מוחים 1. דוברות ההסתדרות,
מחאת עובדי זאפ במשרדי החברה/דוברות ההסתדרות

עסקת המכירה בסכנה?

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי: "בימים האחרונים קראנו למנכ"לית קרן אייפקס זהבית כהן לעמוד בהתחייבותה להסכם הקיבוצי, אגב עסקת המכירה, אך לצערנו גילינו שאין בכוונתה לעשות כך. משמעות הדבר היא שניאלץ לדרוש בתוקף את שמירת הזכויות של העובדים ולבשר לרוכש שעסקת המכירה לא תושלם ללא הבטחת זכויות העובדים, אחרת אייפקס מכרה לו 'חתול בשק'".

יו"ר ועד העובדים, תקווה ברמר: "יש בזאפ עובדים נהדרים שמגיע להם יותר. אני קוראת למנכ"ל פורמולה, גיא ברנשטיין לכבד אותם ולהגיע להסכמה יחד עם נציגות העובדים להסכם קיבוצי ובכך להשלים את פרק המכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully