וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג ההנעלה גלי משיק קולקציית אביב-קיץ לילדים ופעוטות

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 15:07

המותג מתחדש לאביב-קיץ 2021, עם קולקציה אופנתית לפעוטות, לנערים ולנערות. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת נעלי ילדים ונוער וגם נעלי צעד ראשון לתינוקות

גלי לילדים. גל ביטון,
גלי לילדים/גל ביטון

קולקציית הילדים של גלי לאביב קיץ 2021 מתאפיינת בססגוניות מרהיבה, בעושר רב של דוגמאות, צבעים ובמגוון הכולל סנדלים ונעלי ספורט לילדים המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם.

פצפוני גלי - סנדלי צעד ראשון לתינוקולת תחת המותג גלי והאש פאפיס - קולקציה ייחודית במידות 20-26 המיועדת לתינוקות שהחלו ללכת ומאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא. בקולקציה ניתן למצוא סנדלים המספקות תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה. הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה. תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט.
נעלי הבנות (מידות 25-35) - הקולקציה מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה. הקולקציה מתרכזת ב- 3 קטגוריות מרכזיות: טבע, אופנה עירונית, קז'ואל ולצידן קבוצת ספורט וקבוצת נעלי סירה.
בנים ( מידות 28-35 ) -קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט ולצד זה מהעיר והאורבניות.
טווח מחירים: 79.90-199.90 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • גלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully