וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 17:40

SentinelOne ממשיכה בתנופה עם מינוי סמנכ"ל תמיכה טכנית גלובלית, מנהל אזורי חדש במטריקס, מנהלת שיווק ל-H&O, מנכ"ל חדש ל-LAYAM ועוד. המינויים והמהלכים של השבוע האחרון

SentinelOne ממשיכה בתנופת הגדילה ומודיעה על מינויו של שרון אלמשלי לתפקיד סמנכ"ל תמיכה טכנית (Support) גלובלי. בתפקידו יהיה אחראי אלמשלי על שירותי התמיכה הטכנית של כ-4500 לקוחות החברה ברחבי העולם מינוי נוסף שהוכרז לאחרונה הוא של ריק סמית', ה CTO הגלובאלי החדש של סנטינל וואן, שמונה בחודש האחרון ומדווח ישירות למנכ"ל והמייסד תומר וינגרטן.

אלמשלי הצטרף לסנטינל וואן מצ'קפוינט, שם עבד למעלה מ 15 שנים, תוך מילוי שורת תפקידים בארגון ה Technical Services, ובהם ניהול קבוצת הDiamond Services , שאחראית על החברות הגדולות בעולם, ודירקטור תמיכה טכנית של איזור EMEA. מאז יולי 2019 כיהן כVP Global Customer Support וכן היה חבר בהנהלת החברה. בתפקיד זה ניהל מספר ארגונים הפזורים מסביב לעולם, אשר משרתים את כלל לקוחות החברה 24/7/365 עבור יותר מ 50 מוצרים ושירותים בתחום הסייבר.

שרון: "המוטו המוביל אותי בקריירה הוא האדם במרכז (בין אם מדובר בלקוחות או בעובדים). אני מאמין שכך ניתן להבטיח סינרגיה, ביצועים גבוהים, וסביבה חיובית ומתגמלת. סנטינל וואן מייצגת בעיניי חדשנות, מצוינות ותרבות ארגונית מדהימה, ואני נרגש לקראת המשימות והאתגרים המתוכננים לנו".

שרון אלמשלי. יחצ,
שרון אלמשלי/יחצ

ארז תורג'מן (44) מונה למנהל האזורי של אירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA) בחברת הענן של מטריקס, CloudZone. במסגרת העמקת הפעילות של החברה בארץ ובחו"ל, יהיה אחראי תורג'מן על הרחבה ובידול ההיצע של CloudZone, אסטרטגיית הכניסה לשווקים החדשים, פתיחת ערוצי מכירה, יצירת והעמקת שיתופי הפעולה עם ספקיות שירותי הענן הגדולות - אמזון, גוגל ומיקרוסופט, וכן על שיתופי פעולה עסקיים נוספים לצד גיוסים גלובליים ועוד. הוא יתמקד בהבאת הפתרונות והיכולות המקצועיות הרחבים של החברה לקהל צרכני הענן הקיים והעתידי בנושאים רבים, ביניהם: תכנון ארכיטקטוני, מיגרציה של שירותי מחשוב לענן, תכנון והתנהלות פיננסית, התייעלות בצריכת שירותי ענן (FinOps), ניהול גישה ואבטחת נכסים דיגיטליים, מערכות נתונים (BI & Analytics), בינה מלאכותית (ML/AI) ועוד.

תורג'מן מביא איתו ניסיון טכני עשיר בהנדסת ופיתוח תוכנה בסביבות ענן, לצד היכרות עמוקה עם שירותי הענן בשוק, הגדרות אסטרטגיית ענן והתייעלות כספית בענן, כמו גם ניסיון במכירות בתחום הענן וניהול לקוחות ופרויקטים בשוק המקומי והגלובאלי. בתפקידיו הקודמים בתחום הספיק לבצע תפקידים כמו ניהול מכירות ולקוחות, סמנכ"ל פיתוח, דירקטור פריסייל גלובאלי ועוד.

ארז תורג'מן. אילן בשור,
ארז תורג'מן/אילן בשור

עדי ברק - אגמון מונתה בימים אלה כמנהלת השיווק של קבוצת H&O. ברק אגמון היא בוגרת תואר ראשון בניהול עסקי ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, בעבר כיהנה במספר תפקידים ניהוליים בכירים. בין השנים 2010 - 2018 שימשה כסמנכ"ל השיווק של רשת ריקושט, בשנים 2008 - 2010 שימשה כסמנכ"ל השיווק של חברת התקשורת אקספון 018 ולפני כן ניהלה מס' קטגוריות בחטיבת המזון של יוניליוור ישראל.

במסגרת המינוי החדש תהיה אמונה על מערך השיווק, הפרסום, הדיגיטל, המיתוג התקשורת השיווקית ומערך יחסי הציבור של הרשתות ומותגי הקבוצה H&O, Carter's-OshKosh, Reserved ו- SKIP HOP

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל הקבוצה: "אנו שמחים על הצטרפותה של לעדי ברק - אגמון לשורותינו, אנו סמוכים ובטוחים כי בזכות ניסיונה רב השנים בתחום השיווק והיכורת מעמיקה בענף הקמעונאות, היא תוביל מהלכים שיווקים לסייע לשמור על מותגי הקבוצה כמובילים בתחום. אנו מאחלים לה הצלחה רבה."

ברק אגמון: "אני מודה וגאה על ההזדמנות להצטרף לקבוצת H&O ולקחת חלק פעיל בקידום וחיזוק מותגי החברה: H&O , Carter's-OshKosh , Skip hop ו- Reserved ".

עדי ברק אגמון. מקסים בלנקי,
עדי ברק אגמון/מקסים בלנקי

קבוצת טדי שגיא ממנה את מוטי פלג למנכ"ל החדש לחברת LAYAM (לים). לים פועלת בשוק הדיוטי פרי ובשוק האספקה של ציוד וסחורות לספינות בנמלי ישראל.

פלג (44), שימש עד לאחרונה בתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת גיתם - אחת מקבוצות הפרסום והתקשורת השיווקית הגדולות בישראל. בין היתר בעבודתו בגיתם, היה שותף להקמת חברת 'אי ריטייל צ'יינה בע"מ' המתמחה בהחדרת מותגים ישראלים לשוק הסיני.

פלג, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, שימש, טרם עבודתו בקבוצת גיתם, כסמנכ"ל הכספים של קבוצת סקאל והוביל את הסיבוב הראשון של מהלך הסדר החוב של הקבוצה מול המערכת הבנקאית.

פלג יחליף בתפקידו החדש את שי טנג'י שמונה לפני כשנה לתפקיד מנכ"ל FIVER - זרוע הקמעונאות בקבוצת טדי שגיא הכוללת גם את LAYAM. טנג'י ישמש כיו"ר LAYAM.

מוטי פלג. עידן גרוס,
מוטי פלג/עידן גרוס

עדן אזולאי מונתה לתפקיד מנהלת תחום פתרונות אבטחת מידע בויז'ואל סקיוריטי, זרוע ההפצה לפתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר של חברת ההפצה ויז'ואל ד.ג. במסגרת תפקידה תלווה את עדן כל הפעילות של חברות הטכנולוגיה המיוצגות על ידי ויז'ואל סקיוריטי, לרבות ליווי טכני למשווקים ואינטגרטורים וניהול קשר עם כל יצרני אבטחת המידע של ויז'ואל סקיוריטי. בתפקידה הקודם עסקה עדן באינטגרציית פתרונות במחלקת אבטחת המידע של טלדור.

עדן אזולאי, היא בעלת תואר ראשון במערכות מידע וסייבר מן המכללה האקדמית תל-אביב יפו והיא בעלת הסמכות גבוהות בפתרונות אבטחת המידע של טרנד מיקרו. ויז'ואל סקיוריטי עוסקת בהפצה ושיווק של פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר ופועלת כחלק מקבוצת ההפצה ויז'ואל ד.ג, העוסקת בהפצה ושיווק פתרונות טכנולוגיה מיחשוב למאות משווקים בישראל. בין הפתרונות המופצים על ידי ויז'ואל סקיוריטי: Radware, Veeam, Exagrid , Trend Micro ועוד.

עדן אזולאי. מיטל זילבר,
עדן אזולאי/מיטל זילבר

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע היום על מינויו של דיוויד פרנץ' לתפקיד ה-CRO (מנהל מכירות עולמי) בחברה. פרנץ' מצטרף ל-Apiiro לאחר שסיים את תפקידו בחברה הציבורית Qualys העוסקת בתחום אבטחת המידע, שם שימש כסגן נשיא בכיר.

פרנץ' מביא עמו לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום אבטחת המידע, כאשר הוביל חברות רבות עוד מהשלבים המוקדמים שלהן ועד להנפקה. לפני תפקידו ב- Qualys הוביל פרנץ' את המכירות בחברה של מיקי בודאי Transmit Security, מייסד אימפברבה וטראסטיר.

Apiiro פיתחה פלטפורמת Code Risk ראשונה מסוגה בענף אשר מאפשרת לכל סוג של אירגון להאיץ את תהליכי הפיתוח בצורה מאובטחת בהתאם לסיכונים העסקים. מאז ההשקה של החברה באוקטובר 2020, היא גדלה בצורה מטאורית ומייצרת רווחים של מליוני דולרים. כחלק מצוות ההנהלה ב-Apiiro יהיה אחראי פרנץ' על גידול המכירות והצמיחה המהירה של החברה ברחבי העולם.

עידן פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro ציין: "ענף פיתוח תוכנה מבוססת ענן ממשיך להרקיע שחקים והסיכונים האבטחתיים והרגולטורים רק מתעצמים והם רבי מימדים. Apiiro נמצאת במקום אסטרטגי להוביל את השוק ע"י טכנולוגיה ייחודית המשלבת ניתוח היסטורי ומתמשך של הקוד, הבנת הידע של המפתחים, הבנת הצרכים העסקיים וחיבור בין כל הכלים והתהליכים של הלקוח. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לפלטפורמה של Apiiro לחזות רק את הסיכויים הרלוונטיים ולתקן אותם לפני שהם מגיעים ללקוח. היכולת המוכחת של דיוויד להוביל חברות לכדי צמיחה מהירה והדרישה הגדולה מלקוחות, תסייע ל-Apiiro להתרחב בשווקים הרלוונטיים ברחבי בעולם ולמצב אותה כחברה החדשנית והמשפיעה ביותר בענף זה".

פרנץ, מנהל מכירות עולמי ב-Apiiro ציין: "אני נרגש מאוד מהצטרפותי ל-Apiiro, חברה שעתידה לשנות את פני התעשייה. שיפור הפרודוקטיביות של תהליכי הפיתוח יצרה הזדמנויות מדהימות עבור חברות מכל הסוגים והגדלים לפיתוח תוכנה בתוך החברה עצמה, אך השאירה את כל נושא ניהול הסיכונים מאחור. הדרך הנכונה היא לייצר פלטפורמה אחת לצוותי הפיתוח, האבטחה והרגולציה שתאפשר עבודה משותפת, בכדי לספק מוצר בטוח הרבה יותר משלב התכנון, דרך תהליך הפיתוח, ועד ההטמעה שלו בענן. אפיירו מבינה זאת ומחברת בין כל הגורמים הללו ובכך ממזערת סיכונים".

מינויו של פרנץ' מגיע לאחר ההשקה המוצלחת של החברה באוקטובר 2020 וגיוס ראשון של 35 מיליון דולר אותו הובילו שתי הקרנות המובילות בעולם Greylock (השקיעה ב-Plao Alto Networks, Imperva, Skyhigh Networks ועוד) ו-Kleiner Perkins (השקיעה ב-Google, Amazon, Fortify, Mandiant ועוד). בזמן קצר מאוד גייסה החברה לשורותיה בסיס לקוחות רחב שצומח במהירות, הכולל עשרות ארגונים וחברות, החל מעסקים קטנים וכלה בארגונים גדולים.

דיוויד פרנץ'. יחצ,
דיוויד פרנץ'/יחצ

חברת בי-יו דבש, שמתמזגת עם וואיטסטון גרופ הבורסאית, מינתה את פרופסור מנחם רובינשטיין כיועץ טכנולוגי בכיר. רובינשטיין הוא מוביל עולמי בתחום הגנטיקה המולקולרית וחבר בפקולטה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע. מחקריו של רובינשטיין עוסקים בתהליכים ביו-כימיים ומולקולריים, והם סייעו לפיתוח תרופות נגד מחלות אוטואימוניות (מחלות שבהן תאי הגוף תוקפים את הגוף עקב כשל במערכת החיסונית), וירוסים וסרטן.

חלק מפיתוחיו של פרופסור רובינשטיין נמצאים כיום בניסויים קליניים והובילו לרישום פטנטים רבים. לפרופסור רובינשטיין ניסיון נרחב ב"ביטוי" חלבונים, בידודם ובחינת תכונותיהם. ניסיון זה צפוי לשמש את חברת בי-יו דבש בפיתוח דבש מתורבת, ללא צורך בדבורים. פיתוח קיבת דבורה מלאכותית דורשת ביטוי ובידוד חלבונים שונים על מנת לזהות את תפקיד הגורמים השונים בקיבת הדבורה התורמים לייצור דבש.

אופיר דבש מנכ"ל בי-יו דבש מסר: "חברת בי-יו דבש שמחה על הצטרפותו של פרופסור מנחם רובינשטיין, ממכון ויצמן למדע, כיועץ בבורד המדעי של החברה. מנחם יתרום רבות לקידום טכנולוגית הפקת הדבש המתורבת, יסייע לפיתוח תהליכי ביטוי חלבוני קיבת הדבורה וייעץ בכל הנוגע להתאמת הטכנולוגיה לתהליכים התעשייתיים אליהם החברה מכוונת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully