וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלמים עם BIT באתרי מכירות: בנק הפועלים וסיילספורס משתפים פעולה

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 9:20

תשלום ישירות באמצעות אפליקציית bit יתאפשר מעכשיו בכל אתרי המסחר באונליין המבוססים על הענן של סיילספורס. כך הודיעו היום בנק הפועלים וסיילספורס ישראל

bit, אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים, הודיעה כי היא מצטרפת לאפליקציות תשלום בינלאומיות מובילות ותהיה הראשונה בארץ המציעה שירות תשלום לחברות eCommerce ישראליות ובינלאומיות הפעילות בישראל על גבי הפלטפורמה של Salesforce.

המשמעות היא שארגונים המעוניינים לשלב את bit כאמצעי תשלום אצלם באתר, על גבי הפלטפורמה של Salesforce, יוכלו מעתה להתקין את ה-Add on של bit תוך קיצור זמן משמעותי של תהליך ההטמעה ולאפשר תשלום ב-bit באתר ה-eCommerce שלהם.

קניות אונליין. ShutterStock
קניות אונליין, מעכשיו תפעל bit גם מעל הפלטפורמה של סיילפורס/ShutterStock

"הבעת אמון בשוק המקומי"

גלעד עוזיאלי, מנהל יחידת bit, בנק הפועלים: "חברנו לפלטפורמת הסחר המובילה והחדשנית של סיילספורס, כדי לאפשר לחברות סחר גדולות להטמיע את bit וליהנות מכל היתרונות שלה בקלות ובמהירות. הבחירה ב-bit כאפליקציה התשלומים הישראלית הראשונה על הפלטפורמה, מציבה אותה לצד אפליקציות התשלום המובילות בעולם".

רונית כפיר, מובילת תחום קומרס ישראל והמזה"ת, סיילספורס מסרה כי: "כחלק מהחדשנות שבנק הפועלים מוביל בשוק, השקיע צוות bit בפיתוח Add on המשרת את כל לקוחות ה-Commerce Cloud. שיתוף הפעולה החדש בין בנק הפועלים לסיילספורס, מהווה בראש ובראשונה הבעת אמון בשוק המקומי, והפיתוח הטכנולוגי יאפשר ללקוחות כל הבנקים לבצע תשלום פשוט ומהיר, ויהפוך את הקנייה באונליין לחוויה נעימה ובטוחה יותר".

5 מיליון הורדות ל-bit

את הפיתוח ביצעה, יחד עם bit, חברת פישה מבית אלעד מערכות, שותפים מוסמכים של סיילספורס.

bit היא אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, עם קרוב ל-5 מיליון הורדות והאפליקציה היחידה בישראל המעניקה מענה מלא לכל עולם התשלומים במקום אחד: העברת כסף לחברים ומשפחה, קבלת זיכויים, רכישות באונליין ובחנויות.

פלטפורמת ה-Commerce של סיילספורס הינה פלטפורמת מסחר עולמית, מהימנה ומתקדמת, המבוססת על טכנולוגיית ענן אמיתית, בעלת כלי מסחר מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית וממשק ויזואלי לבניה וניהול חנויות מקצה לקצה. בנוסף מציעה הפלטפורמה חיבור מלא ל-CRM ושאר שירותי סיילספורס המאפשרים ניהול של כל מידע הלקוח במקום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully