וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילוט במשקל כבד: סייברוואן תתחיל ניסוי במשאיות IVECO

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 8:37

החברה הישראלית המשווקת פתרון טכנולוגי למניעת היסח דעת בנהיגה, תחבור ליצרנית המשאיות IVECO למטרת פיילוט להטמעת המערכת במשאיות החברה

כפי שהדברים נראים כעת, היסחי דעת בנהיגה כתוצאה משימוש בנייד לא הולכים להיעלם רק בכוח קמפיינים חינוכיים והסברה. האתגר לייצר סביבת נהג בטוחה יותר, עשויה לעבור לידי הרגולטורים שבתורם יעבירו את האחריות ליצרניות הרכב.

בדומה לפעילות "אור ירוק" בישראל הפועלת לחקיקה בתחום זה בישראל כבר השנה, מספר מדינות אירופיות וכן הפרלמנט האירופי מבצעים מחקר שעשוי להפוך לרגולציה שתחייב את יצרניות הרכב. כך שבשנים הקרובות אנחנו צפויים לראות יותר ויותר יצרניות מטמיעות במכוניות שלהן מערכות לניטר תשומת הלב של הנהג, כולל כאלו שבנוסף לניטור יעסקו בניטרול של גישה לתכנים סלולריים דוגמת אתרי חדשות, דוא"ל, רשתות חברתיות וסרטונים בזמן שהרכב בתנועה.

מערכת בטיחות לרכב 2. איציק בירן,
מערכת SAVERONE/איציק בירן

שיתוף פעולה ראשון עם יצרן גדול

מי שעוסקת בתחום הזה כבר כמה שנים היא חברת סייברוואן הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה שבאמצעות "מיסוך" הנייד, מאפשרת שימוש רק באפליקציות מאושרות לשימוש דוגמת טלפון, ניווט ומוזיקה בלבד, אולם יודעת להפעיל זאת רק כלפי הטלפון של נהג הרכב ללא השפעה על ניידים אחרים בסביבתו.

שיתוף הפעולה החדש של החברה הוא עם יצרנית המשאיות IVECO האיטלקית, שתתחיל להתקין מערכות של סייברוואן במשאיות שלה לטובת פיילוט בן מספר שבועות, בו תבחן היצרנית את המערכת. במידה והניסוי יוכתר בהצלחה, תשקול היצרנית להתקין את המערכת כמערכת בטיחות סטנדרטית במשאיות מתוצרתה.

זהו שיתוף פעולה ראשון שנעשה ישירות עם יצרנית רכב בסדר גודל כזה, לאחר שעד כה התמקדה החברה בשיתופי פעולה עם ציי רכב גדולים וחברות ליסינג. בין השאר בהתקנת 51 מערכות בכלי הרכב של חברת פרונרי ישראל, 250 מערכות בכלי הרכב של חברת מילניום ובמקביל מנהלת פיילוטים בהיקף רחב בצה"ל, חברת החשמל, תנובה, מפעילת התחבורה הציבורית "קווים" וחברות השכרת הרכב אלדן והרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully