וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לעצמאיים: מועדון צרכנות בשיתוף MAX

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 19:39

ALL CLUB BUSNIESS: כרטיס האשראי שהושק באמצעות מועדון העצמאים של ישראל בשיתוף עם חברת MAX, מאפשר לשלם מיסים לרשויות חודש בחודשו להקלה תזרימית

לאחרונה הושק בישראל כרטיס אשראי ייחודי לעצמאים, ביוזמת מועדון הצרכנות לעצמאיים, ALL CLUB, ובשיתוף פעולה עם חברת MAX. השקת הכרטיס מהווה בשורה לעצמאים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים, בפרט בימים אלה של משבר כלכלי מתמשך.

את הבשורה מובילה אתי רז, מנכ"לית הבית לעצמאים Allclub, אשר מקדמת מזה 4 שנים את נושא העסקים הקטנים בישראל.

בעלי העסקים והעצמאים עברו שנה קשה בשל משבר הקורונה מה שהניע את היוזמה ולאחר תהליך לא פשוט, היא מבשרת כיום על הנפקה בלעדית של כרטיס אשראי יעודי עבורם.

כמו "חבר" רק לעצמאים

הכרטיס מאפשר פריסת תשלומים של המיסים לרשויות חודש בחודשו ולא כנהוג עד כה אחת לחודשיים, תשלום שהיווה נטל כבד על בעלי העסקים. לראשונה בארץ ניתן לשלם מס הכנסה, מע"מ, ארנונה, חשמל מים וכדומה, חודש בחודשו.

הכרטיס מקנה הנחות בסך 16.5 אחוז ברשתות המובילות, במטרה להוזיל את סל הצריכה ולחסוך הרבה כסף: "כמו מועדון חבר, רק לעצמאים" ההנחות וההטבות תקפות במגוון תחומים, כרטיס נטען עם 16.5% הנחה קבועה, פריסת מיסים ל-2 תשלומים ללא ריבית והצמדה, פטור מדמי כרטיס לשנתיים הראשונות, הטבות ופינוקים מבית MAX, דחיית מועדי חיובי מט"ח ו-100 שקלים מתנת הצטרפות.

אתי רז, ALL CLUB. לינה מיארה,
אתי רז, מיידת ומנכ"לית ALL CLUB/לינה מיארה

מעטפת 360 עסקית תומכת

מועדון הצרכנות ALL CLUB, שהוקם לפני כ-4 שנים, מציע לעצמאים, מלבד הנחות הטבות, גם מעטפת 360 עסקית תומכת, הכוללת מגוון שירותים חיוניים כמו: ייעוץ וליווי משפטי (עד פסק דין), מיצוי זכויות והטבות המס לעסק, פתרונות סליקה מגוונים ומותאמים לסוג העסק, מגוון פתרונות לניהול העסק, הרצאות שבועיות אונליין, כנסים מקצועיים, ומפגש 1:1 עם יועץ עסקי לאבחון העסק, ללא עלות.

אתי רז, מייסדת ומנכ"לית ALL CLUB: "אני גאה ונרגשת, בעיקר בתקופה כה מורכבת ומאתגרת, לצאת עם בשורה, שתאגד ותעניק לכולנו יותר כח כצרכנים. המועדון הוקם במטרה לסייע ולתמוך בקבוצת בעלי העסקים בארץ, תוך הובלת מערך מקצועי ועסקי, ולפיכך, אני מרגישה מלאת סיפוק ושליחות, עם פתיחת השנה האזרחית החדשה, לבשר לעצמאים על כרטיס אשראי ייעודי ובלעדי עבורם, כדי שיוכלו להנות ממגוון הנחות והטבות מסובסדות, ולהוביל שינוי צרכני חסר תקדים בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משקיעים משאבים לקידום יוזמות

טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ב-MAX מסר: "השנה החולפת הייתה קשה ומטלטלת עבור רבים מהעסקים בישראל, בהם כמובן סקטור העצמאים. אנו משקיעים מחשבה ומשאבים בקידום יוזמות ושירותים שיסייעו להם לצלוח את התקופה ולתת להם כלים להצמחת העסק שלהם, חרף כל הקשיים. אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם ALL CLUB BUSNIESS ונמשיך לפעול לטובת קידום העסקים הקטנים והבינוניים".

הצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום.
הצטרפות למסלול של ליווי עסקי, פיננסי ומשפטי כרוכה בתשלום של 360 שקלים לשנה
ניתן להצטרף למועדון All Club באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully