וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: ליין מדיחי כלים שכולו חכם

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 14:03

מותגי בוש וסימנס הראשונים שמביאים ליין מדיחים חדש שכולו חכם. המדיחים החכמים יאפשרו ללקוח שליטה מרחוק דרך הנייד או הטאבלט, ספירת טבליות אוטומטית ופיצ'רים חדשניים ייחודיים. רז רהב ישמש פרזנטור של הקבוצה

מדיח כלים הום קונקט. יחצ,
מדיח כלים הום קונקט/יחצ

לראשונה בישראל, BSH, היבואנית הרשמית של מותגי בוש וסימנס, יוצאת בצעד טכנולוגי שישנה את שוק מדיחי הכלים בישראל. היבואנית תחל למכור מהיום מדיחי כלים עם טכנולוגיית Home Connect בלבד, ובימים אלה הגיעה לישראל סדרת מדיחי כלים חדשנית ומתקדמת של המותגים המובילים בוש וסימנס. מדובר במגוון ראשון מסוגו המציע מגוון רחב של מדיחי כלים מתקדמים המאפשרים שליטה מרחוק היישר מהנייד או הטאבלט וכוללים פיצ'רים חדשים וייחודיים, חלקם ניתנים לגישה רק באמצעות האפליקציה.

BSH החליטו לעשות צעד מהפכני ולהיות הראשונים שמביאים לישראל מגוון חדש של מדיחי כלים שכולו חכם, ובכך לשדרג את החוויה של הצרכן בשימוש במדיח הביתי שלו. הסדרה הטכנולוגית מאפשרת הפעלה מרחוק של המדיח בלחיצת כפתור מכל מקום באמצעות אפליקציית Home Connect, ותיזמון מתי התוכנית תתחיל או תסתיים. בנוסף, ניתן לקבוע תכנית מועדפת במדיח הכלים דרך האפליקציה בשילוב של מספר אפשרויות ושמירתן להפעלות הבאות.

פונקציה חדשנית נוספת היא Tablet counter - מונה טבליות, הסופר את הטבליות של המדיח ומתריע לפני שנדרש חידוש של מלאי הטבליות בבית. בנוסף, התראות ממדיח הכלים יישלחו הישר למכשיר הנייד אודות מצב התוכנית הנוכחית, וגם טיפים לניקוי ושמירת המדיח לאורך זמן. הפיתוחים החדשניים משדרגים את חווית השימוש לצרכנים במדיח הכלים, והופכים אותו לנוח, יעיל ופשוט.

במדיחי הכלים החדשים של בוש וסימנס, קיימים פיצ'רים מתקדמים נוספים באפליקציית Home Connect: Easy Start - פונקציה שדרכה ניתן לקבל המלצה לתכנית המתאימה ביותר בהתאם לסוג הכלים; Silence on Demand - תכונה המאפשרת לשים את המדיח על מצב שקט גם אחרי ההפעלה. הפיצ'ר מאפשר הורדה של הדציבלים במדיח במקרה הצורך. Auto door opening - חלק מהדגמים כוללים פתיחה אוטומטית של דלת המדיח בסיום ההפעלה לייבוש אופטימלי תוך חסכון באנרגיה. במדיחי בוש, בנוסף לאפשרות הפעלת הפיצ'ר מהאפליקציה, יהיה ניתן להפעיל גם מהצג שעל המדיח;

EmotionLight - בדגמים מסוימים קיימת תאורה פנימית המאירה את חלל המדיח בגוון משתנה הניתן לבחירה מבין אינספור צבעים באפליקציה; Child lock - נעילת פאנל הפיקוד דרך האפליקציה למניעה של הפעלה לא רצויה\שגויה.

"סטנדרט מתבקש שנהוג באירופה"

יאיר רוזן, מנכ"ל BSH היבואנית הרשמית של בוש וסימנס: "מדובר בסטנדרט המתבקש שנהוג כבר בכל אירופה, כמו הבית החכם, המכונית החכמה וכמובן הטלפונים הסלולאריים. גם במכשירי החשמל אין הבדל, והישראלים רק מחפשים אחר החדשנות והקדמה הטכנולוגית. הפיצ'רים הייחודיים שהסדרה מציעה, כמו גם הייחודיות בכך שכל המגוון מצויד ברכיב החכם בעצם יהווה את כרטיס הכניסה של צרכנים רבים לעולם הבית החכם".

לראשונה בישראל, BSH היבואנית הרשמית של מותגי בוש וסימנס בצעד טכנולוגי שישנה את שוק מדיחי הכלים בישראל. היבואנית תחל למכור מהיום מדיחי כלים עם טכנולוגיית Home Connect בלבד, ובימים אלה הגיעה לישראל סדרת מדיחי כלים חדשנית ומתקדמת של המותגים המובילים בוש וסימנס. מדובר במגוון ראשון מסוגו המציע מגוון רחב של מדיחי כלים מתקדמים המאפשרים שליטה מרחוק היישר מהנייד או הטאבלט וכוללים פיצ'רים חדשים וייחודיים, חלקם ניתנים לגישה רק באמצעות האפליקציה.

רז רהב. נמרוד גנישר,
רז רהב/נמרוד גנישר

בנוסף, BSH הודיעה היום על שיתוף פעולה חדש בינה לבין השף רז רהב, אשר נבחר להוביל כפרזנטור של המותג. רהב זכה בשף השנה של Gault-Millau לשנת 2018, והוא השף ובעלים שותף של מסעדת היוקרה התל אביבית, ה- OCD.

רוזן אמר: "אנו שמחים לבשר על שיתוף הפעולה עם השף רז רהב, שמייצג חדשנות קולינארית, דיוק, עיצוב וקידמה. סימנס הוא מותג בינלאומי, מוביל וטכנולוגי בתחום מוצרי החשמל הביתיים. חיפשנו רבות אחר פרזנטור שיתחבר באופן טבעי למותג כמו רז, שמביא איתו למטבח הישראלי השקפת עולם ומקצועיות המשתלבים יד ביד עם ערכי המותג סימנס. אנחנו רואים ברז פרטנר אידיאלי להובלת המותג, וסמוכים שהעבודה המשותפת תהיה מוצלחת. רז, ברוך הבא למשפחת סימנס".

  • עוד באותו נושא:
  • בוש
  • סימנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully