וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבשל לגדוד: נעמן השיקה סיר קוסקוס בנפח עצום

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 14:22

לסיר מסדרת TOMBY עיצוב ייחודי, והוא נועד להכנת קוסקוס ומאכלים אחרים במנות גדולות. אוהבים לארח? יש סיכוי שזה המוצר שחיפשתם (ועכשיו תתחילו גם לעבוד)

סיר לאידוי ובישול של נעמן. יחצ,
סיר לאידוי ולהכנת קוסקוס/יחצ

אם אתם אוהבים לארח ומבשלים בכמויות גדולות - כנראה שהבשורה הבאה תשמח אתכם. רשת כלי המטבח נעמן השיקה סיר מסדרת TOMBY להכנת קוסקוס ומרק בכמות גדולה, למשפחה המורחבת ולחברים. קוסקוס, אגב, זכה להיות מאכל שקיבל את אישור האו"ם וההכרה הבינלאומית של אונסק"ו כמאכל מורשת עולמית.

לסיר החדש עיצוב ייחודי, הוא מצוין לבישול ולהגשה של קוסקוס ושל מרק בכמויות גדולות במיוחד (3 ליטר) ולאידוי של ירקות ומנות גדולות. הסיר העליון כולל מסננת אידוי עם חורים לאידוי הקוסקוס או הירקות וגודלו 26 ס"מ. נפח הסיר התחתון עומד על 9.5 ליטר.

גוף הסיר מיוצר מפלדת אל-חלד 18/10 איכותית Stainless Steel. לדגם החדש של הסיר תחתית בעלת 3 שכבות להולכת חום אחידה ולתוצאת בישול מצויינת, והוא מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה וכן בתנור ללא מכסה ללא הגבלת טמפרטורה (עם מכסה הזכוכית - עד לטמפרטורה של 180 מעלות). המכסה של הסיר עשוי זכוכית מחוסמת לאטימה אופטימלית בזמן הבישול, בתוספת פתחי שחרור אדים לשיפור הבישול והבטיחות.

הסיר קל לניקוי ומתאים לשטיפה במדיח כלים. מחירו 270 שקל לאחר הנחה של 40% בתוקף עד 2/5 או עד גמר המלאי ברכישה של 3 מוצרים. ניתן להשיגו בכל חנויות נעמן ובאתר.

.

  • עוד באותו נושא:
  • נעמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully