וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: סדרת מוצרי שיער המשלבת חומצה היאלורונית

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 13:55

ענקית מוצרי טיפוח השיער מון פלטין משיקה את Dream Hair - ספריי ליצירת שיער עוצמתי ומבריק המכיל חומצה היאלורונית מסדרת הילורן

מון פלטין, ענקית מוצרי הטיפוח לשיער, המובילה באלפי מספרות בארץ ובעולם, משיקה מוצר חדש בסדרת הילורן - סדרת השיער המצליחה המשלבת חומצה היאלורונית במוצריה השונים:Dream Hair - ספריי לשיער בשילוב חומצה היאלורונית בעל פורמולה מדויקת העוטפת את סיב השיער לכל אורכו ומייצרת שכבה דקה ובלתי נראית, המעניקה לשיער תחושה חלקה, מראה אחיד ומלא ברק. בנוסף, Dream Hair שומר על השיער מפני נזקי החום הנגרמים משימוש בפן או מחליק. כל זאת, בזכות פולימר חדשני המבוסס על תרכובת קלילה שאינה מכילה סיליקון או שמן.

ספריי דרים הייר של היילורן. יחצ,
דרים הייר של מון פלטין/יחצ

את התכשיר יש להתיז על השיער לאחר חפיפה וייבוש מוקפד בעזרת מגבת, בקבוצות קטנות עד לספיגה מלאה של החומר בשיער. לאחר מכן, יש לייבש את השיער בעזרת פן. חום הפן הוא זה שמייצר את השכבה העוטפת את השיער. הבקבוק קל ונוח לשימוש בזכות המשאבה המיוחדת של המוצר, ומאפשר הגעה לכל קבוצות השיער, גם לנסתרות ביותר. הוא בעל ריח עדין, אינו מכיל שמן, אינו מכיל פורמלין, אינו מכיל פראבנים, אינו מכיל את הסיליקון המזיק דימטיקון.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל. להשיג מעתה גם בחנות האון ליין החדשה www.monplatin.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully