וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודהסטרים בשיתוף חברת המשקאות PepsiCo העולמית משיקים את טעמי פפסי להכנה ביתית

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 18:03

סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוכר בעולם, משיק את טעמי פפסי המוכרים בבקבוקי טעם להכנה עצמית. חמשת הטעמים שיימכרו בבקבוק טעם הם: פפסי קולה, פפסי מקס, 7UP, 7up free ומירנדה

מדובר במהלך משמעותי, שכן צרכני סודהסטרים, אשר מכינים לעצמם סודה בבקבוק רב פעמי, יוכלו כעת לקנות את טעמי פפסי, כתמצית טעם בבקבוקים נפרדים ולהוסיף וכך להכין בעצמם את המשקה המוכר בבית.

עד כה הושקו טעמי פפסי של סודהסטרים ב-6 מדינות ברחבי אירופה ובאוסטרליה. במדינות אלה נרשמה עליה של עשרות אחוזים במכירות כל מוצרי החברה: טעמים, גז ומכשירי הגזה, כשהאחרון מצביע על הצטרפות צרכנים חדשים לקטגוריה.

על פי סטורנקסט, שוק המשקאות המוגזים בבקבוקים צמח בשנת 2020 בכ-6% אל מול 2019, הגידול מונע על ידי משקאות הסודה שצמחו ב-10% ומשקאות הדיאט עם צמיחה של 14%. לעומתם, הצמיחה של סודהסטרים ברשתות השיווק נאמדת בכ-30%, כלומר, צרכנים החלו לאמץ מכשירים לצריכה והכנה ביתית, כאלה המאפשרים התאמה אישית, גמישות וזמינות.

עוד על פי שטורנקסט, הגיל של צרכני הסודה הולך ויורד משנה לשנה בהתאם לטרנד הבריאות. צעירים בני 30 ומשפחות צעירות, עם או בלי ילדים, הן המאמצות החדשות של טרנד שתיית הסודה עם ובלי טעמים נוספים.

סדרת טעמי פפסי של סודהסטרים. יח"צ,
סדרת טעמי פפסי של סודהסטרים, 19.90 לבקבוק טעם/יח"צ

מסייעים לשמירה על איכות הסביבה

סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל ציינה: "השקת הטעמים המוכרים של פפסי, היא הבאת חדשנות אמיתית לקטגוריית המשקאות המוגזים בהכנה ביתית ואבן דרך משמעותית במשימה של סודהסטרים, לאפשר לצרכנים שלנו את המבחר הטוב ביותר של טעמים ומשקאות אותם ניתן להכין באופן עצמאי במכשיר בבית, כל זה תוך כדי שמירה על הסביבה".

פחית פפסי. ShutterStock
טעמי פפסי להכנת ביתית עם סודהסטרים, 19.90 שקלים/ShutterStock

סדרת הטעמים תכלול את הטעמים פפסי קולה, פפסי מקס, 7UP, 7up free ומירנדה, במחיר: 19.90 שקלים לבקבוק טעם של 440 מ"ל להכנת עד 9 ליטר של משקה מוכן.

ניתן יהיה להשיג את הטעמים של פפסי החל מהשבוע ברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

בסודהסטרים מגדירים את המהלך כשינוי אסטרטגי בדרך בה צרכנים בעולם שותים את המשקאות המוגזים האהובים עליהם. יודגש כי כלל הטעמים פותחו ויוצרו במפעל הטעמים של סודהסטרים באשקלון, תוך שיתוף פעולה הדוק עם המדענים ומומחי הטעמים של פפסי העולמית בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully