וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Foot Locker מרחיבה את השותפות עם FOX

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 9:29

חברת Foot Locker העולמית רוכשת 10% מהון המניות של ריטיילורס, מקבוצת FOX. השותפות בין פוט לוקר העולמית לריטיילורס, החלה בשנת 2017, עם רישיון בלעדי להפעלת רשת חנויות של מותג ההנעלה בישראל. השבוע הודיעו השתיים על הרחבת ההתקשרות ביניהן

ריטיילורס, חברת בת של קבוצת פוקס המאגדת תחת ניהולה, את מותגי הספורט של הקבוצה, הודיעה השבוע, יחד עם חברת פוט לוקר העולמית, על הרחבת שיתוף הפעולה בין השתיים. בעקבות התפתחות מהירה ומוצלחת של חנויות פוט לוקר בישראל, רוכשת החברה העולמית, 10% מהון המניות של רייטיילורס.

65 חנויות בארץ ועוד 7 חנויות באירופה

ב-2018 נפתחה החנות הראשונה בארץ ונכון להיום לרשת כ-65 חנויות בפריסה ארצית. עם ההתפתחות המהירה וההצלחה הגדולה של הרשת ובניית המותג בישראל, הורחב שיתוף הפעולה בין הצדדים, ובין היתר, בשנת 2020 נחתמו הסכמי רישיון ושיתוף פעולה ביניהם להקמה ופתיחה של חנויות תחת המותג פוט לוקר באירופה.

באוקטובר 2020, החלה ריטיילורס להפעיל שבע חנויות של פוט לוקר באירופה: 5 חנויות בפולין, ו-2 חנויות בהונגריה. חנויות נוספות צפויות להיפתח בשנה הקרובה.

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס/דימה טליאנסקי

מהלך של הבעת אמון

הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל, קבוצת פוקס: "ההתקשרות בהסכם השקעה של פוט לוקר העולמית בחברת ריטיילורס היא הבעת אמון אדירה בחזון של ריטיילורס ובהנהלתה".

ויג'יי טאלוור, סגן נשיא פוט לוקר העולמית ומנכ"ל החברה באירופה, אפריקה והמזה"ת: "אנו מצפים להמשיך את השותפות החזקה שלנו עם ריטיילורס ותוכניות הפיתוח שלה בארץ ובעולם, יחד עם הניסיון והמצוינות של הנהלת החברה בתחום הריטייל."

ריטילורס מאגדת את פעילות תחום הספורט של קבוצת פוקס, והיא כוללת בתוכה את פעילות חנויות נייקי בישראל, קנדה ואירופה, פעילות פוט לוקר בישראל ובאירופה ופעילות המותג החדש דרים ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully