וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אנחנו משלמים על ביטוח בריאות? 90% מהישראלים לא יודעים

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 21:34

MediWho, סטארט-אפ ישראלי חדש, מציע לכל אדם לבצע סקירה חינמית של ביטוחי הבריאות שברשותו. הבדיקה, שאורכת כשתי דקות, עשויה לגלות תשלומים כפולים. מתברר כי לרבים מהישראלים אין מושג מהי ההוצאה החודשית שלהם על ביטוחי בריאות

כמה אתם משלמים מידי חודש על ביטוחי בריאות? לפי MediWho, סטארט אפ בתחום ביטוחי הבריאות, ל-90% מאתנו אין מושג.

MediWho, היא למעשה פלטפורמה שמציעה לשקף לצרכנים, באמצעות טכנולוגיות פשוטות, בדקות ספורות ובחינם, את כלל ביטוחי הבריאות שלהם, ובכלל זה פירוט התשלומים עבור כל אחד מהם.

כל אזרח, בכל רגע נתון, יוכל לקבל פירוט נרחב בנוגע לכל הכיסויים שאי פעם עשה ושעדיין תקפים, הוא יוכל לדעת האם הוא משלם על פוליסות דומות במקומות שונים, לחשוף כפל תשלומים או לחילופין לגלות שישנו חוסר בכיסויים הרפואיים שלו מבלי שהיה מודע לכך.

MediWho, פירוט החיובים החודשי של אדם לאחר תהליך זיהוי, ללא תשלום. התנסות מערכת וואלה! בפורטל, מערכת וואלה
MediWho, פירוט החיובים החודשי של אדם לאחר תהליך זיהוי, ללא תשלום/מערכת וואלה, התנסות מערכת וואלה! בפורטל

החזר כספי מסורב בשווי 5 מיליארד שקלים בשנה

דו"ח מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, אשר בחן את שנת 2018 בתחום ביטוחי הבריאות בישראל, מסביר עד כמה תחום ביטוחי הבריאות הוא מסובך וכמה מורכב למבוטחים בו לזכות להחזרים מחברות הביטוח. למעשה, רבים מהמבוטחים בביטוחי הבריאות, מעידים שהם לא יודעים אילו פוליסות יש להם, מה מגיע להם וממי.

על פי הבדיקה, יש כ-5 מיליארד(!) שקלים שחברות הביטוח לא העבירו למבוטחים וכן סך של כ-3.5 מיליארד(!) שקלים משולמים מדי שנה על ביטוחים כפולים ומיותרים.

על פי דו"ח שפרסמה רשות התחרות, עולה כי שוק ביטוחי הבריאות הפרטיים ממשיך לשגשג. בתקופה שבין 2008 ל- 2018 למשל, ההוצאה של ישראלים על ביטוחי בריאות פרטיים עלתה ב-138%. הסיבה לכך היא לא רק הגידול במספר המבוטחים, אלא גם הגידול בסוגי הכיסויים הביטוחיים שיש לכל מבוטח.

במילים אחרות, אנחנו מנסים לבטח את עצמנו יותר מתמיד, ולכסות כל תרחיש אפשרי, אבל לפעמים משלמים יותר מפעם אחת על אותו כיסוי בדיוק ואפילו לא מודעים לכך (כפל תשלומים).

MediWho, פירוט החיובים בתוך קטגוריית ביטוח פרטי, ללא תשלום. התנסות מערכת וואלה! בפורטל, מערכת וואלה
MediWho, פירוט החיובים בתוך קטגוריית ביטוח פרטי, ללא תשלום/מערכת וואלה, התנסות מערכת וואלה! בפורטל

תור בתשלום לבדיקת MRI בתוך שבוע

בנוסף לשירות החינמי שניתן לכל אדם לאחר תהליך זיהוי קצר, מציעה MediWho, שירות מורחב יותר בתשלום, לטובת מימוש זכויות ועזרה בהליכים רפואיים, לצד תהליכי ביטוח מורכבים יותר, בין היתר:

ייעוץ אישי, קביעת תורים - המערכת מתממשקת לרשימות כל הרופאים בישראל לפי התמחות ועל פי מרחק וממליצה (בהתאם לכיסוי הקיים של כל אדם), מה מתאים לו ואיפה יחסוך יותר כסף על השירות.
שירות הקדמת תורים - גם לטיפולים כמו MRI, מרפאות כאב וכל בדיקה מבוקשת אחרת. חיפוש תרופות - הצגת עלויות מקסימליות והאם התרופה משויכת לסל או תזכה את המבוטח בהחזר הוצאות, ייעוץ משפטי בתביעת זכויות רפואיות, חוות דעת שנייה בארץ ובחו"ל, החזרים כספיים על טיפולים ובדיקות - עד 3 שנים אחורה.

שיתוף עם בתי החולים של הדסה

לאחרונה, נחתם הסכם לשיתוף פעולה רפואי בין MediWho לבתי החולים של הדסה.

במסגרת ההסכם, MediWho, שעוסקת בסיוע למטופלים במימוש זכויותיהם, תסייע ללקוחותיה בכל ההליכים הקשורים בקבלת התחייבות או כיסוי כספי מהגורמים המבטחים אליהם הם משתייכים, והדסה תעניק ללקוחות החברה, שירותים רפואיים במסגרות ציבוריות ופרטיות.

לרשות המטופלים עומדים בין היתר, כ-500 רופאי הדסה כולל מומחים ויועצים מכל תחומי ההתמחות ברפואה, וזאת בנוסף לשירותי אשפוז, ניתוחים, צינתורים, מכוני דימות, טיפולי פריון וכן שירותי חוות דעת שנייה וייעוצים תרופתיים.

"יקבל כל מה שמגיע לו"

מבית החולים הדסה נמסר: "בתי החולים של הדסה מציעים למטופלים מרחבי הארץ את השירותים המתקדמים ביותר ומעמידים לרשותם, את מיטב המומחים עבור כל מצב רפואי. אנו בטוחים כי ההסכם עם חברת מדיהו יסייע בהנגשת זכויותיהם והאפשרויות העומדות לרשותם בבתי החולים של הדסה".

מיקי קופל, יזם ומייסד MediWho: "שיתוף הפעולה עם הדסה הוא מתבקש, הטכנולוגיה המתקדמת, היקף מאגר הרופאים, המומחים והחשיבה החדשנית של העוסקים במלאכה בהדסה, מעניקה חווית לקוח, תרומה לאיכות חיים והכי חשוב טיפולים ואיבחונים מצילי חיים. ביחד נעניק ללקוחות שירות, זמינות גבוהה וליווי אישי, בהתאם לביטוחים שיש ללקוח בקופות החולים ובביטוחים הפרטיים. נדאג שאדם יקבל את כל מה שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully