וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לקופסה: גולדה ימכרו מוצרי פטיסרי לצד הגלידה המוכרת, בחנות קונספט חדשה שנפתחה השבוע

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 8:25

Pink Golda, חנות קונספט ורודה ועצמאית, נפתחה בפתח תקווה עם מעל ל-100 מוצרי פטיסרי. שני סניפים נוספים עתידים להיפתח בקרוב בתל אביב ובחוצות שפיים

אם גם אתם נמנים עם מכורי רוטב הבייגלה מלוח של גולדה, הבשורה הזו בשבילכם. לראשונה, הרוטב האהוב ושאר המוצרים המבוקשים של גולדה ו-ANITA, זמינים לרכישה בחנות קונספט חדשה תחת השם Pink Golda.

בין המוצרים שימכרו בחנות הקונספפט Pink Golda: מרציפנים, מרמלדות, חטיפי שוקולד, עוגיות פטיסרי, ממרחים, רטבים, מוצרי בריאות ועוד.

פינק גולדה, בייגלה מלוח 300 גרם 49 שקלים, 700 גרם 89 שקלים. AVIRA,
פינק גולדה, בייגלה מלוח 300 גרם 49 שקלים, 700 גרם 89 שקלים/AVIRA

Pink Golda, מחזקת את המגמה של "צריכה על הדרך" שהולכת וצוברת תאוצה גם בקטגוריות המתוקים, עם העדפת הצרכנים לפינוק מתוק במנה קטנה ואישית שאפשר לקחת לדרך, ומציעה מעל ל-100 מוצרי פיטסרי אשר מיוצרים במפעל של Anita בהם: עוגיות בייגלה ושוקולד מריר, חטיף קוקוס טבעוני, מרמלדות בטעמים, תערובת אגוזים מקורמלים, משקאות יוגורט ואסאי, תערובות גרנולה מגוונות ועוד.

בנוסף, תחת ליין המוצרים החדש מושקות סדרות מוצרים ייחודים בהן מוצרי "בייגלה מלוח", שהפך למותג בפני עצמו, מוצרי פופקורן מצופה והרחבת שיתוף הפעולה עם סדרת מוצרים של העוגייה המובילה, "נייט קוקי".

פינק גולדה, מרמלדה בטעם מנגו פסיפלורה ואננס 18 שקלים. AVIRA,
פינק גולדה, מרמלדה בטעם מנגו פסיפלורה ואננס 18 שקלים/AVIRA

רשת ANITA וגולדה, מובילות סוג של מהפכה בענף הגלידות. עם מותג חזק ומבוסס וקהל קונים קבוע הם לא עוצרים וחושבים "מחוץ מהקופסה", אל היעד הבא עם השקת המותג החדש Pink Golda.
המהלך נועד לשנות את תפיסת הצרכנים כי רשת ANITA וגולדה הם רק גלידה, ולהנגיש לציבור הרחב דברים טובים נוספים שהרשת יודעת לייצר.

התרחבות בזירה הבינלאומית

כחלק מהשקת המותג החדש, הרשת הקימה מפעל חדש בכפר ויתקין על שטח של 6000 מ"ר, ובמקביל מתרחבת בזירה הבינלאומית עם 8 סניפים חדשים ל- ANITA: סניף ברצלונה שייפתח במאי, סניף לימסול שייפתח ביולי ,סניפים בלונדון ולוס אנג'לס שייפתחו בספטמבר ו-4 סניפים נוספים באוסטרליה, בנוסף ל-3 שכבר קיימים שם.

הסניפים החדשים מצטרפים לסניפים הקיימים בניו יורק ופורטו ריקו שנפתחו ברבעון האחרון , ועם ההתרחבות תמנה רשת ANITA עד סוף השנה 14 סניפים בפריסה בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully