וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקורונה: האפליקציות ששבות לחיינו

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 8:50

אפליקציות רבות הפכו לחלק מחיינו בשנת הקורונה, אבל כמה מהן, שהיו חלק מהחיים "הנורמליים" של ערב המגיפה, ניצלו את השנה האחרונה כדי להתרחב - רגע לפני שחזרנו לעשות בהן שימוש יום יומי

מיום ליום מתרבים הסימנים שהקורונה יוצאת מחיינו ועתה השאלה היא אילו אפליקציות שפרחו במהלכה, בזמן שהיינו נתונים תחת סגרים והגבלות, יישארו עמנו גם "ביום שאחרי" (בתקווה שזה אכן הגיע).

אינדיקציות ראשונות מהשטח, אחרי חודש של חיי מסחר כמעט מלאים מלמדות שחלק מהיישומונים שפרחו כאן במהלך הקורונה, ביחד עם הרגלי הצריכה המיוחדים שאפיינו את ימיה, נותרו עמנו כדי להישאר. כך ללמשל מתברר כי אחוז המשלוחים מתוך כלל הקניות בסופרמרקט אולי יירד מעט מרמתו בשיא ימי המגיפה, אך עדיין נשאר גבוה מאוד לעומת זה שהיה לפני שהקורונה הפכה אותו לכורח.

הוא הדין בנוגע למשלוחי מזון: מסעדנים רבים מדווחים כי דווקא פסח ויום העצמאות התאפיינו בהזמנות מוגברות של טייק-אווי דרך שתי האפליקציות המובילות: וולט ותן ביס, על אף שהמסעדות פעלו כסדרן.

אמנם מוקדם מדי כדי להעריך אם מדובר בתופעה זמנית של "פוסט קורונה", או שחלק מהרגלי החיים השתנו באמת, אבל החזרה לשגרה הזכירה לנו שלוש אפליקציות ותיקות יותר שהיו כאן גם לפני הקורונה, השימוש בחלקן אולי פחת במהלכה, אך עתה הן שבות לפעול במרץ.

מסך ראשי פנגו. יח"צ,
פנגו, ארנק לשירותי רכב ותחבורה/יח"צ

פנגו, לא רק חנייה

פנגו כבר מזמן אינה רק אפליקצייה לתשלום על חניה. החברה שמדווחת על כ-2 מיליון משתמשים פעילים, הרחיבה את שירותיה מעבר לשירותי התשלום עבור חנייה שהפכו אותה לפופולרית, והיא מציעה מגוון של אפשרויות נוספות בתחום הרכב והתחבורה.

פנגו הפכה בשנה האחרונה למעין ארנק אלקטרוני המאפשר תשלומים למגוון שירותים כך שהמשתמש יוכל לרכז את כל התשלומים הקשורים לרכבו או לתחבורה במקום אחד. בין השירותים שפנגו מציעה ניתן למצוא:

פנגו ביטוח: לקוחות פנגו יכולים לרכוש ביטוח רכב של מגוון חברות ביטוח המובילות באמצעות האפליקציה.

תדלוק בסונול: שיתוף פעולה של פנגו עם סונול מאפשרת לנהגים תשלום על תדלוק ועל קניות בחנויות נוחות באמצעות אפליקציית פנגו

תחבורה ציבורית: פנגו בשיתוף פעולה עם מוביט מאפשרת תשלום על נסיעות בתחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבות) דרך האפליקציה.

פנגו חילוץ: שירות החילוץ של פנגו כולל מאפשר לנהג שנתקע באמצע הדרך להזמין מונית חילוץ, ניידת שירות להחלפת גלגל, לטעינת מצבר או לתדלוק (השירות בשיתוף שגריר).

פנגו עד הבית: פנגו תאסף ותחזיר את הרכב שלכם לטסטים וטיפולים.

כבישי אגרה: ניתן להירשם ולשלם על כבישי האגרה דרך אפליקציית פנגו

איזי צילום מסך ראשי. יח"צ,
איזי: בילויים, שירותים ועוד/יח"צ

EASY, סוף סוף לצאת מהבית

אחת האפליקציית שנכנסו לחיינו בקול תרועה רמה ערב הקורונה היא EASY. אחרי שנה כמעט ללא פעילות מחוץ לבית, מעניין לראות את היקף השימוש בה עם החזרה לשגרה.

איזי היא מעין מנוע חיפוש מקומי למציאת נקודות עניין, עסקים, אירועים ועוד מגוון עצום של שירותים. הנתונים נאספים מכל רחבי הרשת והמשתמשים עצמם על בסיס יום יומי, ומתעדכנים באופן אוטומטי. החברה מדווחת על מעל 2 מיליון משתמשים ומציעה נושאי תוכן רבים לפי הצרכים היומיומיים של הגולשים. בין הקטגוריות ניתן למצוא שימושים כגון:

"להזמין": באופציה זו ניתן להזמין מגוון מוצרים בכל מיני תחומים, מאוכל, דרך מוצרי חשמל, מוצרי בריאות ועד לציוד ספורט ויצירה.
"לאכול": ניתן להזמין אוכל ממגוון מסעדות ובתי קפה.
"לתקן": באפשרות זו גולשים יכולים להזמין אנשי מקצוע איכותיים ממגוון תחומים אשר מדורגים באפליקציה על פי ציון פנימי.
"לצאת מהבית": אופציה זו מאפשרת לכם למצוא מגוון של אטרקציות למשפחה, פעילויות לילדים, סדנאות, ספורט ועוד.
"לטייל": באופציה זו ניתן למצוא מידע על מסלולי טיולים, פארקים בטבע אתרי מורשת, מקומות לינה וכו' מה שמקל על ארגון של טיול עם חברים או עם המשפחה.
"לבלות": פה ניתן למצוא מידע על כל אירועי התרבות השונים- תיאטרון, סרטים, הופעות וסטנדאפ, יחד עם מסיבות בברים או מועדונים.

גט. יח"צ,
גט, מתחברים להצלחת האי-קומרס/יח"צ

מי פנוי ב-GETT?

אפלקיציית גט, אשר החלה את דרכה כפלטפורמה להזמנת מוניות לאנשים פרטיים ועסקים, הפכה מהר מאוד לשם נרדף לנסיעה במונית. "להזמין גט" הפך להיות ה"להזמין מונית" החדש. עם השנים החברה התפתחה והחלה להציע שירותים נוספים כמו Gett Together, שירות שאטל לנסיעה משותפת המיועדת לעסקים, חברות, עיריות ועוד.

בנוסף, החברה הוסיפה שירות שליחויות Gett Delivery המציע מספר אפשרויות. ביניהם, ניתן להזמין שליח 24/7 לשליחת מסמכים, חבילות וכד'. כמו כן, החברה מציע את שירות Gett Post המאפשר ללקוח להזמין איסוף של חבילות מהדואר.

יתרה מכך, בעקבות משבר הקורונה והצמיחה בתחום הECOMMERCE, החברה משתפת פעולה עם מותגים וחנויות קמעונאיות כמו Ivory, פקטורי 54, סבון, iStore ועוד, ומספקת להם שירות שליחויות מהיר ומיידי של חבילות שהוזמנו אצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully