וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור הבינלאומי NATASHA DENONA, יימכר באתר TERMINAL X

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 10:23

אתר האופנה הודיע על שיתוף פעולה בלעדי בישראל, עם מותג האיפור הבינלאומי של המאפרת נטאשה דנונה. המותג שנמכר בארה"ב ואירופה בחנויות רשת ספורה, עכשיו יימכר גם בישראל

מותג האיפור הבינלאומי NATASHA DENONA הוקם על ידי אמנית האיפור, נטאשה דנונה, לאחר 30 שנות ניסיון בתעשיית הביוטי והאופנה העולמית.

המוצרים של המותג כבשו ללבבות של משפיענים ומאפרים מקצועיים, וזכו בפרסים יוקרתיים, בין היתר של המגזין ALLURE. מוצרי המותג מיוצרים במעבדות באיטליה, לא מכילים פראבנים, לא נוסו על בעלי חיים ומכילים רכיבים איכותיים בשוק האיפור הגלובאלי.

טרמינל איקס, מותג נטשה דנונה, ליפסטיק במחיר: 99 שקלים. טל אזולאי,
טרמינל איקס, מותג נטשה דנונה, ליפסטיק במחיר: 99 שקלים/טל אזולאי

נטאשה דנונה: "אני מתרגשת על שיתוף הפעולה עם משפחת TERMINAL X, מדובר בשותפות טבעית ונכונה למותג שלי. את המותג בניתי מא' ועד ת', יצרתי ופיתחתי כל פורמולה במעבדה, בחרתי כל רכיב, במטרה לייצר מוצרים איכותיים, המותאמים לקהל המאפרים המקצועיים מחד ולאוהבי האיפור מאידך".

נטשה דנונה, מוצרי המותג יימכרו בעתה, גם בישראל. פרנצסקו,
נטשה דנונה, מוצרי המותג יימכרו בעתה, גם בישראל/פרנצסקו

דנה פולק אולשר, סמנכ"לית שיווק TERMINAL X: "אנו שמחים להודיע על שיתוף פעולה בלעדי בישראל עם מותג האיפור NATASHA DENONA, המוביל בשוק הבינלאומי עם חזון יצירתי, חדשני וטרנדי. כחלק מהאסטרטגיה של האתר להתרחב לעולמות הלייף סטייל, אנו מעמיקים ומרחיבים את קטגוריית הביוטי והאיפור. קטגוריית הביוטי תציע לצרכנים מגוון מותגים רחב, בזמן האספקה הקצר ביותר "מהיום למחר" ובחוויית אי קומרס שלמה ואיכותית המותאמת לקהל הלקוחות הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully