וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: שירות למעקב בזמן אמת אחרי תהליכי טיפול במטענים

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 14:08

תס"ק ים משיקה שירות חדש למעקב בזמן אמת אחר תהליכי הטיפול במטענים. המערכת המקוונת של חברת נמלי ישראל מקדמת מודולים חדשים לייעול ושקיפות השרשרת הלוגיסטית

מכולות סחורה סינית. רויטרס, רויטרס
כבר לא תצטרכו לנחש באיזה שלב נמצא שחרור המכולות שלכם/רויטרס, רויטרס

מערכת תס"ק ים (תהליכי סחר בקהילת הים) של חברת נמלי ישראל משיקה מודול חדש למעקב בזמן אמת אחרי תהליכי שחרור המכולות המגיעות לנמלים והמסופים העורפיים. השירות יאפשר לבעלי המטען ולגורמים המעורבים בשרשרת הלוגיסטית לעקוב בכל רגע נתון אחר המכולות המיובאות החל מקבלת דיווח ראשוני במסר המצהר, דרך מסרי הזמינות, התרות מכס ואישורי העברה, תעודות ליווי, בקשות להוצאת המטען ועד ליציאתה בפועל, וכן כניסות ויציאות למסופים העורפיים.

השירות החדש מייצר שקיפות מירבית של תהליכי הטיפול במכולות, והוא מהווה נדבך נוסף בחזון תס"ק ים לייעול הסחר הימי בישראל. הסטטוס העדכני יוצג בצורה גרפית על סרגל התקדמות השלבים, וכך יוכלו היבואנים ויתר המשתתפים בתהליכי השחרור, לזהות באופן מיידי תקלות או עיכובים, ולפנות לגורם המתאים לפתרון בעיות.

אנשי המיחשוב של סוכני האניות, סוכני מכס ונמלים יוכלו לקבל את הזיהוי החד ערכי של המסרים שהתקבלו באופן שיקל עליהם לחקור ולזהות את השלב בו נוצרה בעיה. בשלב הראשון מציגה המערכת את ההתקדמות בפריקה ושחרור מכולות הייבוא, ובהמשך תורחב גם למכולות ייצוא.

  • עוד באותו נושא:
  • נמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully