וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: המהפכה העולמית הזו כבר התחילה, ואתם בכלל לא שמעתם עליה

בשיתוף בראודה

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 15:23

המכללה האקדמית להנדסה בראודה מציעה תוכניות מרתקות לתואר שני יישומי. הסטודנטים מבצעים פרויקט גמר בארגון בו הם עובדים ועוזרים לפתור בעיות מורכבות. כך נוצר קשר הדוק בין האקדמיה לתעשייה, כדי ליצור בישראל מנהיגות הנדסית שתוביל את "תעשייה 4.0". בואו ליום הפתוח

בראודה. יח"צ,
מכשירים את מנהיגי "תעשייה 4.0"/יח"צ

האם ידעתם שברחבי העולם מתחוללת כיום המהפכה התעשייתית הרביעית, או "תעשייה 4.0", כפי שהיא מוכרת? וכיוון שתחום התפעול והייצור לא מפסיק להשתנות במסגרת אותה מהפכה, הדרך של מדינת ישראל להישאר בעניינים היא להקפיד ליישר קו ולהגיע לסטנדרטים הבינלאומיים בכל הנוגע ליכולות המחשוב ושיטות הניהול המתקדמות ביותר, מקצה לקצה, מספק ועד לקוח. לקשור הכל יחד.

אבל איך עושים זאת? באמצעות הכשרתם של מנהיגים הנדסיים חדשים, בוגרי תארים שניים (יישומיים) בהנדסה, שמשתלבים בתעשייה באופן מושלם, תורמים לה מהידע המעודכן ביותר וצוברים ניסיון יקר ערך.

המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל, הפועלת באישור המל"ג ובתקצובה, היא מכללה פורצת דרך בכל הנוגע לחינוך למנהיגות הנדסית, והיא מכשירה סטודנטים לתואר בוגר במדעים (תואר ראשון) ומוסמך במדעים (תואר שני), בעזרת תוכנית לימודים ייחודית, המשלבת התמחות בתעשייה במהלך התואר הראשון) ופרויקט גמר, במהלך התואר השני.

חולמים על תואר שני בהנדסה? מכללת בראודה מקיימת יום פתוח ב-5.5

בראודה. יח"צ,
הלימודים בבראודה לא דומים לשום דבר שהכרתם/יח"צ

לבוגרי תואר ראשון בהנדסה ומדעים מציעה כיום המכללה חמש תוכניות מרתקות ללימודי תואר שני: בביוטכנולוגיה, בהנדסת מערכות, בהנדסת תעשייה וניהול, בהנדסת מכונות ובהנדסת תוכנה. כל התוכניות לתואר שני הן יישומיות (ללא תזה), וכוללות פרויקט גמר המדגיש יזמות, יצירתיות ועבודת צוות.

הסטודנטים הלומדים לתואר שני במכללה הם על פי רוב כאלו שכבר עובדים בתעשייה. הלימודים מותאמים לשעות עבודתם - בשעות אחר הצהריים ובימי שישי - ונמשכים שנתיים (לבעלי תואר ראשון באותו תחום). במסגרת פרויקט הגמר המעשי, הסטודנטים מזהים ומפתחים פתרונות לבעיות הנדסיות או ניהוליות מורכבות הקיימות במקומות העבודה שלהם ובכך משפיעים על התעשייה באופן מוחשי. לאורך התהליך מלווה אותם מנחה בדרגת דוקטור מטעם המכללה, כאשר הזיקה בין התעשייה ללימודים היא ברורה וחזקה והחומר הנלמד במסגרת לימודי התואר השני יישומי לחלוטין.

ד"ר חוסיין נסראלדין, ראש התוכנית לתואר שני בהנדסת תעשייה וניהול, מסביר שלימודי התואר השני היישומי מאפשרים לאותם מהנדסים שרוצים להכין את עצמם לתפקיד הבא, לקדם את הקריירה שלהם, לעשות אינטגרציה בין מתודולוגיות ושיטות מתקדמות ובכך לתרום ערך מוסף רב.

"זה מרחיב לסטודנט את ארסנל הגישות והכלים שנדרשים לטיפול בבעיות מורכבות שקיימות בתעשייה", אומר ד"ר נסראלדין. "היום, עם המהפכה הרביעית, הבעיות הופכות למורכבות מאי פעם, ולכן צריך תפישות חדשות ומתודולוגיות חכמות שעושות אינטגרציה בין תחומי התוכן השונים. אנחנו לא רק מטפחים את היכולות האקדמיות של המהנדס, אלא גם דואגים שהתעשייה תהנה מתוצר ברמה הגבוהה ביותר. הסטודנטים שלנו לומדים לזהות בעיות קריטיות בסביבת העבודה שלהם ולקחת יוזמה כדי להוביל שינוי הנדסי וניהולי להגדלת הפריון בארגון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

"הבוגרים שלנו נחטפים לכל מקום": מצאנו את ה-מקום למהנדסי העתיד

בשיתוף בראודה
ד"ר חוסיין נסראלדין - בראודה. יח"צ,
ד"ר חוסיין נסראלדין/יח"צ

התוכנית של המכללה לתואר שני בהנדסת תעשייה וניהול פתוחה גם למהנדסים מתחומים אחרים (חשמל, ביוטכנולוגיה, מכונות ועוד) ולבעלי תואר ראשון במדעים, בכפוף להשלמות מתאימות. אופציה זו מאפשרת להכשיר בוגרים שיש להם רגל אחת במישור הטכנולוגי ורגל במישור התפעולי ניהולי ומכאן, שערכם לארגונים שבהם הם מועסקים לא יסולא בפז.

ייחוד נוסף של הלימודים בבראודה הוא שיתוף הפעולה עם המכון הלאומי לייצור מתקדם, שהמכללה זכתה במכרז של משרד הכלכלה להקמתו בגליל, ובשיתוף עם גורמים נוספים בתעשייה, לפני שנים אחדות. מטרת המכון היא להטמיע את החדשנות (תעשייה 4.0) בתעשייה המסורתית, על מנת לשדרג את הפריון שלה ולהפוך אותה לתחרותית בעולם הקדמה, זאת באמצעות הכנסת טכנולוגיות מתקדמות לקווי הייצור וכדומה.

ד"ר אורי בן חנן, סמנכ"ל טכנולוגיות במכון הלאומי לייצור מתקדם וחבר סגל המחלקה להנדסת מכונות בבראודה, מסביר: "אנו שואפים להכשיר את דור המהנדסים הבא שלנו למהפכה התעשייתית הרביעית וזו הפעילות המשותפת בין המכללה למכון. יש פה היבטים של ניהול מתקדם, אלקטרוניקה, תקשורת, בקרות מתקדמות, הנדסת תוכנה, אופטימיזציה, אינטליגנציה מלאכותית ועוד. אנשי הסגל האקדמי של בראודה והסטודנטים מתוכניות הלימוד השונות, כולל מהתואר השני, משתלבים בעשייה הזאת, ותורמים לקידום התעשייה ולהתפתחותם המקצועית".

רוצים לקחת חלק במנהיגות ההנדסית שמובילה את המהפכה התעשייתית החדשה? מכללת בראודה מקיימת יום פתוח ב-5.5

ד"ר אורי בן חנן בראודה. אסף רונן,
ד"ר אורי בן חנן/אסף רונן
בשיתוף בראודה
  • עוד באותו נושא:
  • בראודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully